Nyheter

Med hjerte for faget

14.02.07: Comforts store kick-off åpnet på Holmenkollen Park Hotel i går, og fortsetter i dag med blant annet sterke faglige foredrag om varmeproduksjon, lov og rett, varmepumper og butikk.

Av Jan Kalvik 

I går avslørte Comfort en meget offensiv strategi for 2007, hvor fokus går på hardtslående TV-reklame i kombinasjon med 10 egenproduserte aviser samt annonser i relevant media. Dette er en pakke som understøtter Comforts budskap om at de har rørleggerne med hjerte for faget.

Velregisserte, påkostede reklamefilmer med et lunt glimt i øyet skal brukes offensivt i markedet. Comfort som fagspesialisten ligger også inne som et klart budskap i alt som sendes ut. 

Comforts egen Einar Evje (bildet over) holdt en sterk appell for så vel comfortører som de 40 utplukkede A-leverandørene som er med på de to dagene i Oslo. Han understreket betydningen av faglig styrke og gode holdninger, og la ikke skjul på at selv om det skjer mye positivt er det alltid rom for forbedring. 

Comfort kommer med mye nytt, blant annet åpner de egen nettbutikk i løpet av noen måneder, dette er i seg selv en liten revolusjon. Dette er den første kjeden som kombinerer denne kanalen så tungt med egne butikker og rørleggere. 

Comfort er også i gang med flere spennende serier hvor rørleggerne selv i går og i dag fikk vurdere og komme med endringsforslag til før beslutninger tas.

Brønnøysund Rør ble årets butikk, de ble belønnet for godt visuelt uttrykk og ikke minst fremragende kundebehandling.

Årets hederpris tilfalt Leif Ronesen, tidligere BD-direktør og BDsKey Account for Comfort siden 1984.

Prisen for beste stand tilfalt Roth Scandinavia, som hadde gjort seg stor flid med sitt opplegg.

Mer om Comforts stragi og selve messen kommer i VVS Aktuelt 2/2007.

Glimt fra utstillingen

Morten Øren, Roth Scandinavia kunne sammen med sine medarbeidere glede seg over prisen for beste stand.

Porsgrund Bad er på hugget, nå kommer Seven D også i lekker sort.

Ifö Sanitær var som alltid på banen, både med gode produkter og litt moro.

HansGrohe lanserer stadig lekre nyheter. Disse vil kontinuerlig bli presentert i VVS Aktuelt.

Purus Joti kjører igang en kampanje for sine designsluk. Disse er tilpasset alle membrantyper.

Comforts kickoff i går og i dag ble en faglig sterk vrimeplass.

Hos Villeroy & Boch ble det gitt en prewiev av nyhetene som lanseres under ISH.

Oras har stadig nyheter på programmet. Nye serier er på vei, flere av disse ble presentert i VVS Aktuelt nr. 1/2007.

Presselits nye produkter vakte begeistring. Myk-lukking er tydeligvis blitt et produkt alle skal ha.