Stefania R. Nilsen, kommunikasjonssjef i Schneider Electric Norge,(bildet) opplyser at den nye e-katalogen er blitt lansert for å gi kundene mulighet for å få detaljert informasjon om produktene – også utenom normal arbeidstid:
– Det kan være installatøren, som sent på ettermiddagen skal lese en manual, eller den økonomiansvarlige, som skal ha de nøyaktige produktnavnene i forbindelse med faktureringen. Den elektroniske katalogen dekker tekniske data og bildedokumentasjon. – Lanseringen av katalogen er kun første fase. Den vil nemlig utfylles og utvides med ny dokumentasjon, opplyser Nilsen. – Vi har lagt vekt på å legge inn de produktene som er i vårt sortiment per dags dato.
Selv om Schneider Electric ikke selger direkte til kundene, er det likevel en innebygget handelsmulighet, idet den besøkende kan samle de ønskede produkter i en innkjøpskurv og sende innholdet av kurven videre til en av Schneider Electrics distributører.
E-katalogen er tilgjengelig via hjemmesiden, www.schneider-electric.no