NIVA tar bølgen
NIVA feirer i år sitt 50 års jubileum og de har funnet det naturlig å utvikle ny logo og ny grafisk profil. Forkortelsen NIVA er en så etablert merkevare at de har besluttet å velge en logo som fokuserer nettopp på de fire bokstavene NIVA. Tverrstreken i A’en danner en liten, stilisert bølge. Bølgen er også gjennomgangsfigur i det øvrige grafiske profilprogrammet, som er utviklet i samarbeid med Melkeveien.
NIVA feirer 50 år
Gjennom 50 år har NIVA utviklet ny og nyttig kunnskap for beslutningstakere i forvaltning og næringsliv, og har levert konkrete løsninger på viktige utfordringer både i det norske samfunnet og internasjonalt. Nå er de mer opptatt av de neste 50 årene – hva skal være NIVAs mål og ambisjoner, og hvordan skal de skape framtida?
Iinviterer til jubileumsarrangementer
Gjennom hele jubileumsåret 2008 inviterer de til en rekke ulike arrangementer og håper det er noe for enhver, enten man vil sette av en hel dag, eller delta på et frokostseminar. De fleste arrangementene vil foregå i CIENS i Oslo, men de inviterer også til seminarer ved sine distriktsavdelinger. Flere detaljer og påmelding vil oppdateres løpende på nettsidene www.niva.no/50aar.