1VVS dagene 2012

Grip markedsføringssjansen!

Bildet: Daglig leder i VVP
Bildet: Daglig leder i VVP
11.09.12: – Oppslutningen i bransjen er god, så nå gjelder det for utstillerne å markedsføre messen og seg selv, mener Bjarne Haugland i VVP.
VA- og VVS-Produsentene (VVP) er en av organisasjonene som samarbeider med VVS-dagene. Daglig leder Bjarne Haugland (bildet) konstaterer at man har truffet med årets messe.

– Jeg føler i hvert fall at det er god oppslutning i bransjen rundt arrangementet, og det tyder på at man har truffet. Det ser vi også blant egne medlemmer, sier han.
– VVS-dagene er en viktig møteplass for bransjen. I den sammenhengen er arrangementet unikt, sier Haugland, som mener messen oppfyller den rollen den skal ha. VVP representerer hele bredden fra synlige kraner via tekniske produkter til VA.

– Nå er det opp til den enkelte utstiller å vite hvorfor man er der og gjøre det man har bestemt seg for. Vi må få kundene til å komme, og aktørene i bransjen må være flinke til å markedsføre arrangementet. Et lite banner på hjemmesiden når man først har bestemt seg for å være med, er for eksempel en naturlig oppfølging, mener Bjarne Haugland.