“Alt vi gjør, gjør vi fordi vi ønsker å skape en bedre dag for håndverkeren,” sier Hultafors Group markedsansvalig Anna Nilsson i en pressemelding. “Vi har allerede et tett samarbeid med våre brukere og partnere, som kontinuerlig hjelper oss å utvikle våre servicer og produkter. Med lanseringen av den digitale plattformen MyCrowdCraft, tar vi dette samarbeidet online. Her inviterer vi håndverkere til å dele sine ideer om hvordan vi kan gjøre deres arbeidsdag enda bedre.”
Det nye online verktøyet er designet for å gjøre det enkelt for håndverkere å dele tanker og ideer angående alt som påvirker arbeidsdagen. Og hver måned vil den beste ideen den måneden bli belønnet med produkter fra Hultafors Group.
“MyCrowdCraft er hovedsaklig et nettsamfunn hvor vi ønsker å fordype oss i dialogen mellom Hultafors Group og håndverkere verden rundt. Hovedformålet er å hjelpe håndverkere å være i forkant og ha stolthet i arbeidet de gjør,” sier Anne Nilsson. “Dialogene og publiseringene kan omhandle alt fra hvordan best holde seg i form for å unngå skader, til produktforbedringer, til hvordan vi kan utvide vår service for å bedre hjelpe sluttbrukerne.”
Nettsamfunnet MyCrowdCraft ble lansert 1. Oktober