Under pandemien har det vært en enorm etterspørsel etter nye hytter, og aldri før har flere investert i en fritidsbolig. Atle Pettersen var en av dem som kjøpte seg hyttetomt i 2020, og som nå er i full gang med å få oppfylt hyttedrømmen. Det ledet han til et samarbeid med Geberit rundt dusjtoalettet AquaClean.
– I alt jeg driver med i jobben min prøver jeg å etterstrebe høyest mulig kvalitet. Det samme føler jeg gjelder for Geberit, og det var derfor helt naturlig for meg å velge Geberit som samarbeidspartner gjennom 2021. Jeg gleder meg å ha med de for å realisere hyttedrømmen min hvor jeg nå kommer til å få det ultimate badet, sier Atle Pettersen i en pressemelding.
Gjennom 2021 og over i 2022 skal Atle Pettersen være synlig på Geberits markedsmateriell i tillegg til at hytteprosessen blir nøye dokumentert i Pettersens egne kanaler.
– Vi er veldig glade for å ha fått Atle Pettersen som samarbeidspartner, og tror han vil kunne bidra til å skape økt synlighet for dusjtoalettet i Norge. Stadig flere får øynene opp for toalettene som rengjør med vann, og vi har opplevd en markant økning i antall henvendelser rundt disse produktene de siste årene. Atle Pettersen vil bidra til å vise bredden i vår dusjtoalett-portefølje, og vise at det er et produkt du kan ha både hjemme og på hytta, sier Katharina Sølvberg, Head of Marketing i Geberit Norge.
Stadig flere velger dusjtoalett på hytta
De siste årene har dusjtoalett blitt populært i Norge, og den nye baderomstrenden er i ferd med å innta hyttemarkedet.
– Vi ser at de som har blitt vant til komforten ved å rengjøre seg med vann etter toalettbesøket, også vil ha denne komforten på hytta. Hytta er ikke lenger forbundet med mangel på strøm og utedo – nå ønsker vi velvære og et sted å slappe av. I tillegg er det spesielt én funksjon som passer perfekt for kalde vinterdager på hytta; varme i setet, sier Sølvberg.