Avtalen er langsiktig og gir i første fase støtte for 2000 serviceteknikere med start høsten 2008. Etter en lang forhandlingsperiode med de fleste aktørene på markedet, falt det endelige valget på ePocket Solutions AS og programvaren Handyman. ”Denne bestillingen er den største i bedriftens historie, og er et resultat av satsingen på det skandinaviske markedet”, sier Jarl Spandow, administrerende direktør i ePocket Solutions AS.
Petter Håkanson, IT – og informasjonssjef i Bravida: ”Det var totalt 20 leverandører med i utvelgelsesprosessen. En omfattende vurdering av leverandørene og deres tilbud er gjennomført i samråd med nøkkelressurser i bedriftens serviceavdeling. Det endelige valget falt på Handyman fra ePocket Solutions AS meldes det i en pressemelding til VVS aktuelt.
Prosjektet, som innebærer installasjon, integrasjon med Agresso, test, pilot, opplæring og utrulling starter umiddelbart. Systemet, som skal benyttes av hele konsernet, skal settes i drift høsten 2008.”