Sanitær

Brede smil og lange slukrenner

– Selv om våre mest kreative designutrykk velges av få
– Selv om våre mest kreative designutrykk velges av få
13.06.13: Administrerende direktør Jan Gøransson i Purus Joti AS har all grunn til å smile bredt. Våren 2013 har gitt slukspesialistene i Ski mye å glede seg over:
* På plass i nytt hovedkontor og lager som funker som planlagt.

* All Time High omsetningsrekord, – hver måned!

* Dobling av salget av PurusLine designsluk i første kvartal.

* Produktnyheter på plass, og flere nyheter på gang. 

* 3 nye medarbeidere

* Markedskommunikasjon alle har sett, og som mange bransjerepresentanter gratulerer med.

* Diplom som Årets leverandør 2012 fra Rørkjøpmedlemmene. 

– Det viktigste er likevel at vi ser at budskapet vårt i annonsen har truffet blink.  Stadig flere av bransjens seriøse representanter har tatt sannheten inn over seg. Kanskje ikke alle har tatt alle de syv sannhetene vi presenterer i annonsene våre, men i hvert fall har de tatt ansvar og stadig oftere latt kunden velge det sluket de helst vil ha, sier Gøransson til VVS aktuelt. 

Gøransson merker det ikke bare fra en bratt omsetningskurve, men også fra henvendelser og stor interesse generelt.
– Selv om våre mest kreative designutrykk velges av få, er selve prinsippet om lange slukrenner i stedet for gammeldagse firkantsluk, en klar trend nå, sier han. 

Jan Gøransson er bare litt hemmelighetsfull med hensyn til hva Purus skal vise i høst og vintermåneden og i 2014.
– Never change av winning team,  men temaet og dramatisering av budskapet både kan og skal varieres. Ingen skal bli lei av den dominerende posisjon i fagpressen som våre medieplaner har gitt oss. Ting skal skje! Både med produkter og grafiske løsninger. Følg med! Både i VVS-aktuelt og gjerne på http://www.purusline.se/no/ også, smiler en fornøyd Purus-sjef.