Arrangementet har på disse årene blitt svært populært for ansatte som skal inn i, eller har startet i en ny lederrolle.
Å drive rørleggeri og butikk er en omfattende jobb, og Comfort-Kjeden ønsker med denne type arrangement å sette fokus på kompetanseheving og nettverksbygging for de som snart skal overta eller har overtatt en Comfortbedrift.
– Vi ønsker å forberede deltakerne på en fremtidig lederrolle og skape gode møteplasser for kompetanseheving, nettverksbygging og ikke minst deling av kompetanse blant våre medlemmer. Samtidig gir de unge oss verdifull informasjon rundt dagens rørleggerdrift og er en svært viktig ressurs for kjeden. De er Comforts fremtid, forteller konstituert administrerende direktør, Siw Holter.
Elin Ørjasæter tok deltakerne inn i problemstillinger enhver bedriftsleder opplever i hverdagen, med tanke på HR og jus. Deltakerne fikk jobbe i grupper med de ulike temaene og satt igjen med mye nyttig informasjon etter de to dagene. Det ble også tid til sosiale aktiviteter med rebusløp og en hyggelig middag med underholdning.
Bildet: 30 Comfort-ansatte fra hele landet samlet til faglig og sosialt samvær på Hurdalssjøen hotell.