– Vi er glade for å presentere et produktsortiment som favner så vidt. De fleste produktene i butikken er i funksjon, slik at forbrukerne selv kan komme inn og teste dem, forteller Jesper Langberg, som er administrerende direktør for Duravit.
– Vi har fylt 80 m2 til randen med spennende produkter fra våre ulike serier, og med priser i mange kategorier; ”fra jeans til smoking”, sier Langberg.
En av årets store produktnyheter er Happy D.2-serien, som er designet av tyske Sieger Design. Serien er et godt eksempel på hva Duravit står for. Seriens design er gjennomtenkt ned til siste detalj, og funksjonaliteten er i toppsjiktet.
Andre produktnyheter er DuraStyle og OpenSpace. I tillegg finner man et stort utvalg av
Philippe Starck-seriene, som har høstet en lang rekke internasjonale priser for sitt banebrytende design. Serien har blitt en av Duravits bestselgere.
BILDET: En av årets store produktnyheter er Happy D.2-serien, som er designet av tyske Sieger Design
– Den nye SHOP-IN-SHOP er et nyttig verktøy for hele bransjen i Oslo og omegn. I tillegg til at vi kan yte bedre service til forbrukerne i Oslo-området, kan vi bruke det store arealet til ulike arrangementer, samt utdannelse av våre samarbeidspartnere i bransjen, forteller Ebbe Norman Kristensen, som tiltrer som Markedssjef i Duravit Norge den 1. november.
– Prosjektbransjen har etterspurt et sted hvor de kan møtes og utstyre pågående prosjekter. Hos Comfort Skøyen møter de et meget engasjert personale, i tillegg er plasseringen sentral og fin, forteller den nye markedssjefen.
– Personalet hos Comfort Skøyen har vært gjennom intens produkttrening, og er klare til å ta hånd om de mange nye kundene som vil finne veien til den nye utstillingen, sier Kristensen.
BILDET: Duravit åpner dørene til en SHOP-IN—SHOP hos Comfortbutikken Skøyen