Sanitær

– Fossbad sine produkter gir færre klager

Bildet: Trygg VVS på omvisning hos Foss Fabrikker
Bildet: Trygg VVS på omvisning hos Foss Fabrikker

Via Sansbygg rehabiliterer Trygg VVS over 1300 bad i året, i Oslo- og Bergensområde. Det at de har spesialisert seg på rehabilitering av bad, gjør at de har blitt svært dyktige og effektive. De vet hva de krever av sine leverandører.

– Kvalitet, service og pris, i akkurat den rekkefølgen. 

Prosjektleder Geir Iversen sier dette er grunnen til at de konsekvent bruker Fossbad i sine byggeprosjekter. Iversen har jobbet i rehabiliteringsbransjen i over 10 år, og har monterer flere hundre bad i året.

Skreddersydde løsninger som imponerer

– Når det kommer til byggeprosjekter, er valg av pålitelige partnere avgjørende for suksess. Trygg VVS har funnet en partner som ikke bare leverer baderomsmøbler, men skreddersyr løsninger etter deres unike behov. Det er noe av det viktigste i et rehabiliteringsprosjekt. Fossbad har samme filosofi som Trygg VVS, nemlig fornøyde kunder, sier daglig leder i Trygg VVS, Hassan Youssef,

– Vi opplever at vi får få klager. Det henger sammen med at Fossbad leverer i tide, og at de tilbyr kundene skreddersydde løsninger. Det gjør Fossbad til en partner som forstår våre behov. I tillegg er Fossbad sine baderomsmøbler raskere å montere sammenlignet med andre baderomsleverandører. Fossbad sine baderomsmøbler leveres nemlig ferdig sammensatt, med fronter ferdig påmontert, slik at monteringen skal gå så raskt som mulig, sier Hassan Youssef videre.

Kvalitetsmøbler gir færre klager og en smidigere renoveringsprosess

Det er forskjell på kvaliteten på baderomsmøbler. Youssef kan fortelle at når de ser etter partnere, er kvalitet alltid i sentrum.

– Fossbad har forstått dette behovet og har levert produkter som ikke bare er visuelt tiltalende, men som også består testen når det kommer til holdbarhet. Deres kunnskap om produksjon og materialer til våtrom, gir oss tillit til at vi leverer kvalitetsprodukter til våre kunder, understreker han.

– Skreddersydde løsninger og ordentlig god kundeservice gir fornøyde kunder

– Et godt samarbeid oss imellom er helt avgjørende for at renoveringsprosjektet går som avtalt. Varer må bli levert på avtalt tidspunkt på byggeplassene. Vi er også fornøyd med at vi slipper unødvendige diskusjoner og ting blir bare fikset,  sier Iversen.

– Fossbad lytter til våre krav og utfordringer, og tilpasser seg for å finne løsninger. Dette kan være alt fra tilpasning av skrog og fronter, til å produsere spesialløsninger som ikke er i sortimentet. Vårt gode samarbeid gjør oss trygge på at uansett hva utfordringene måtte være, så gjør Fossbad alt de kan for at utfordringene blir løst. Dette bidrar til å oppnå høy kundetilfredshet og positive opplevelser for alle involverte parter, forteller Iversen.

Fremtidsrettet innovasjon og bærekraft  

Fossbad er opptatt av bærekraft og innovasjon. De forstår behovene i dagens marked, og ser fremover for å utvikle produkter som ikke bare oppfyller, men også overgår forventningene.

Eksempler på dette er mindre papp rundt baderomsmøblene som fort kan smekkes av, overløpsventil som er integrert og møbler som har plass til rør, samtidig som de har nok oppbevaring for kunden. Denne evnen til å levere innovative løsninger har vært en viktig faktor i vår suksess, sier Iversen.

Les mer om hvordan Fossbad sine badersommøbler blir produsert her.

Under: Bilder av den nye Innovent-serien fra Fossbad