Nyheter

Fronter felles strategi og visuell profil

Bildet: Selskapene i Teqva Gruppen har ulike navn
Bildet: Selskapene i Teqva Gruppen har ulike navn

– Vi lanserer nå en felles strategi og visuell profil som synliggjør styrkene ved å være en del av noe større, samtidig som alle selskapene i gruppen skal beholde sin egenart, sier daglig leder Tor Jakob Dysjaland i Sig.Halvorsen, i en pressemelding.

Teqva Total, Sig. Halvorsen, Rønning Elektro, Teqva Rør Haugesund, Energi & Miljø, Egeland Rør, Avitell Elektro og Agder Ventilasjon er alle egne selskap med egne mål, samtidig er de en del av Teqva Gruppen som har et felles mål om å skape varige løsninger for generasjoner.  

– Selskapene i Teqva Gruppen har ulike navn, men sammen bærer vi alle Q’logoen på ryggen og dette ønsker vi å vise til  verden. For oss står Q’en for Quality – kvalitet i arbeid og kvalitet i folkene som utfører arbeidet, sier konsernsjef for Teqva Gruppen, Kåre Ravndal. 

Hver bedrift i gruppen består av høyt kvalifiserte fagfolk som daglig tar hjelmen på for å levere moderne, fremoverlente løsninger innen våre fagtekniske tjenester. Dette reflekteres i konsernets verdier – som både handler om folk og oppsummeres med bokstavene  F O L K. 

– I Sig.Halvorsen er vi opptatt av kvalitet og gode relasjoner til kunder og samarbeidspartnere.  Felles strategi og visuell identitet for hele Teqva Gruppen styrker bredden i våre tjenester og gir muligheten for flinke fagfolk til å utvikle seg videre. Og med Q’en på ryggen bærer vi målene og verdiene sammen, inn i en fremtid hvor vi skaper løsninger for generasjoner, kan Tor Jakob stolt fortelle.

Strategiprosessen har pågått over tid med fokus på felles plattform og merkevarekompass for samtlige selskap i gruppen. En felles satsing internt og eksternt, som omfavner både kultur, verdier, visuell profil og websider. Med god hjelp fra Fabel Media lanserte Teqva Gruppen i januar i år nytt merkeløfte, logo, storytelling og nye websider for alle selskap.