Produktnyheter

Froster AS presenterer nye CONTI+ CONVARIO dusjpanel

CONTI+ CONVARIO dusjpanel er laget av førsteklasses mineralmateriale. Panelet gir et hav av muligheter med et bredt utvalg av RAL-farger, mønstre og skreddersydde løsninger tilpasset dine behov. Velg mellom ensfarget eleganse, marmorert luksus eller trendy terrazzo-stil. Her er det ingen grenser for hva du kan skape, sier Knut Tøraasen, administrerende direktør i Froster AS, den norske importøren av CONTI+, i en pressemelding.

Skreddersøm møter innovasjon

Hvert panel kan tilpasses i både høyde og bredde, og du kan velge mellom tre unike dusjhoder som setter prikken over i-en på ditt design. Den antibakterielle mineralstøpen gir en hygienisk og trygg dusjopplevelse.

– Kombiner dette med CONTI+ CONPRIMUS og den helelektroniske Termostat-E, som muliggjør separat spyling av varmt- og kaldtvannsledninger, og du får en løsning som setter en ny standard for hygiene og funksjonalitet, sier Tøraasen.

Enestående hygiene og visuell appell

– Disse mineralstøpte dusjpanelene er en investering i kvalitet. Med høy tetthet, vann- og slitestyrke, samt motstand mot slag, støt og smuss, tåler de tidens tann, korrosjon fra vanndamp. Med CONTI+ CONVARIO tilbyr vi det ultimate produktet for renovering, oppussing og modernisering. Vi skreddersyr panelene i nesten alle tenkelige farger, bredder og høyder, slik at de passer perfekt til ethvert prosjekt – samtidig som de leverer enestående hygiene og visuell appell, understreker Tøraasen.

Bildet: Knut Tøraasen

Minimerer stående vann

CONTI+ CONVARIO er utstyrt med CONTI+ CONPRIMUS vannsystemet. Den helelektroniske termostaten, plassert ved dusjhodet, minimerer stående vann og reduserer risikoen for mikrobiologisk forurensning til et absolutt minimum.

– Velg mellom en frittstående løsning styrt via CONTI+ Service APP, eller en flerinstallasjon integrert i CNX vannstyringssystem – fleksibilitet har aldri vært enklere. Vedlikehold blir dessuten enkelt og effektivt med den medfølgende nøkkelen fra fabrikk, sier Tøraasen avslutningsvis i pressemeldingen.

logo
Bjørn Laberg