Sanitær

Garanterer fornøyde kunder

Bildet: Rørleggersentralen garanterer for både kvalitet og fornøyde kunder. (Foto: Rørleggersentralen)
Bildet: Rørleggersentralen garanterer for både kvalitet og fornøyde kunder. (Foto: Rørleggersentralen)
20.01.10: Med sin nye ”Kvalitet- og fornøydgaranti” på alle utførte oppdrag garanterer Rørleggersentralen alltid å utføre fagmessig korrekt arbeid til avtalt tid.
Av Birgitte Sofie Henriksen

Rørleggersentralen AS utvider sine garantier og innfører en kvalitet- og fornøydgaranti på utførte oppdrag. 

Vil heve standarden i bransjen
– Rørleggersentralen AS har som målsetning å alltid levere ”Service og Kvalitet til Avtalt Tid”. For å bekrefte og garantere vår kvalitet- og kundefokus innfører vi derfor ”Kvalitet- og Fornøydgaranti” i tillegg til vår allerede eksisterende ”Oppmøtegaranti”, sier daglig leder i Rørleggersentralen, Gunnar A. Ludvigsen i en pressemelding. 

Med dette ønsker selskapet å løfte fokuset og heve standarden innen rørleggerbransjen når det gjelder fagmessig korrekt utført arbeid og yrkesstolthet.

– Årets start med en rekke frosne rør er et godt eksempel på at det dessverre utføres mye slett arbeid både av ufaglærte og faglærte håndverkere, sier Ludvigsen. 

Felles frokost
Han legger trykk på alltid når han sier at Rørleggersentralen med dette garanterer å utføre fagmessig korrekt arbeid til avtalt tid.

– Dette tør vi garantere på grunn av vår unike bedriftskultur som blant annet består av felles frokost hver dag hvor kvalitet, yrkesstolthet og kundefokus, i tillegg til en sunn start på dagen, er tema hver dag fra klokken halv åtte til åtte, forteller han. 

Skal rettes opp umiddelbart
Den nye garantien innebærer at alt arbeidet er garantert fagmessig korrekt utført i henhold til sanitærreglementet og gjeldende forskrifter.

– Ved eventuelle feil eller mangler på utført arbeid eller materiell vil vi umiddelbart og innen rimelig tid rette opp i dette. Hvis vår oppretting ikke står til våre kunders forventning og som avtalt, gir vi inntil ti prosent rabatt på utført arbeid, sier Ludvigsen. 

Han mener dette er en naturlig utvikling av Rørleggersentralens kvalitetsfokus.
– Garantien skal bidra til vårt mål om null feil og alltid fornøyde kunder, sier han, og legger til:

– Rørleggersentralen AS kan se tilbake på nok et fremgangsrikt år som ble belønnet med nok en diplom som ”Gaselle-bedrift”. Vi ser på dette som en bekreftelse på at vi innestår for vår bransjeorganisasjon NRL sin kampanje ”Skikkelig rørlegger”.