Av Odd Borgestrand
Milano
Sammen med daglig leder Lars-Henrik Andresen og produkt- og salgsleder Victoria Olsen i Oslo VVS senter møtes vi med sjarme og stolthet. Det er vanskelig å beskrive det 1.700 kvadratmeter store showrommet fordelt på tre etasjer. Det er opplevelsen Gessi ønsker å gi sine gjester og kunder. Det er delikat, vakkert og kreativt. Opplevelsen av lys, lyd, dufter og stilfulle produkter setter oss i en nærmest sakral stemning. Milano ble plutselig mer enn sin velkjente katedral, Dumoen, og maktsenteret for design og mote.
Gessi har kjøpt og bygd om en av byens eldste kinoer til et showrom for sine produkter.
– Ikke en gang Armani kan vise fram noe lignende, sier eksportsjef Francesco Nappo under vår eksklusive omvisning i lokalene.
Alle tre etasjene ligger under bakken, og dermed har Gessi alle muligheter til å designe de ulike avdelingene med sin spesielle lyssetting tilpasset de ulike baderomsavdelingene.
Hele denne artikkelen kan du lese i VVS aktuelt nr. 4, som har utgivelse 7. juni.
Ikke tilgang på bransjens største VVS-fagblad? Kontakt oss gjerne for et uforpliktende prøveabonnement!