Sanitær

GROHE på hjemmebane i Frankfurt i dag

GROHE har en imponerende stand. og demonstrer styrke på hjemmebane under årets ISH.
GROHE har en imponerende stand. og demonstrer styrke på hjemmebane under årets ISH.
12.03.13: -På ISH spiller GROHE på hjemmebane og vi deltar også i 2013 med en stor og imponerende stand. ISH er også messen hvor vi presenterer årets store nyheter. Det sier markedssjef for GROHE i Norge og Sverige, Kristine Berg Skauge.
Av Odd Borgestrand
Frankfurt
 

ISH er det forumet hvor GROHE viser frem hele sitt sortiment, alt fra sine bestselgere som er å finne i hjem verden over, til sine mest innovative og luksuriøse SPA-produkter. 

-GROHE er alltid med på ISH, dette inkluderer både GROHE-konsernet, oss i Norge og våre GROHE-kollegaer verden over. Hva angår Norge og besøk av nordmen på GROHE-standen merker vi hvert år økt interesse og økt tilstedeværelse. GROHE er i sterk vekst i Norge og dette øker naturligvis oppmerksomheten omkring våre produkterm, sier en sterkt engasjert Kristine Berg Skauge timer før dagens messeåpning.

-Hvilke produkter vil dere spesielt fokusere på?
Som eneste aktør i vår bransje har vi en prisvinnende designavdeling ledet av Paul Flowers. Vi er derfor stolte over å kunne presentere, i år som i fjor, en rekke flotte nyheter i alle segmenter.  I lys av vårt norske marked har vi i GROHE Norge særlig fokus på nyheter innen sanitære systemer, sier Skauge, som gleder seg til dørene åpner og hun kan være med å ønske tusenvis av nysjerrige gjester velkommen til en imponerende stand.  
 
Selv om alle messer er viktig for GROHE Norge, så legger ikke Skauge skjul på at ISH er i en liga for seg selv når det gjelder markedsfokus, leverandørfokus og omfang på internasjonalt nivå. Derfor er det en klar målsetting for GROHE Norge og hele konsernet å vise frem sine produkter og nyheter til alle nøkkelkunder i et internasjonalt miljø.

VVS-aktuelt oppdaterer sine sider med inntrykk fra ISH hver dag under messen.