Leder for service, drift og vedlikehold i FLOW Meisingset VVS mottok en entusiastisk SMS fra en fornøyd kunde etter at rørlegger i FLOW Meisingset VVS, Grzegorz Kedzior, hadde vært på besøk.
– I FLOW er vi opptatt av å sette kunden i sentrum og at vi gjennom alle våre treffpunkt skaper gode kundeopplevelser. Slik at kunden opplever nettopp dette, og at vi forsterker vårt omdømme. Når en kunde tar seg tid til å sende en entusiastisk tilbakemelding etter at en av våre ansatte har utført arbeid, da vet vi at vi har begeistret kunden, skeriver FLOW Meisingset VVS i en pressemelding.
– Han som var hos meg i går og i dag ønsker jeg fast på skolen. Ja, han er rørlegger. Han kan også få nøkler. Jeg er jo normalt langt vekk i helger. Han er flink, i overkant hyggelig, rydder opp etter seg, og gir beskjed. Gamlingen trodde ikke at jeg skulle møte en sånn igjen. Helt rå kar. Takk for hjelpen, forteller driftsleder og rørleggermester Frode Dahl, fra Nesbru vgs.
– Dette er FLOW begeistring i praksis. Det handler om faglig trygghet, tydelig kommunikasjon og det lille ekstra – en god prat, et ryddig arbeidsområde, og følelsen av at kunden er i de beste hender. De inntrykkene du gir dine kunder gjennom ulike aktiviteter, hver eneste dag, enten forsterker ditt omdømme eller ødelegger det, skriver FLOW Meisingset VVS videre.

Rollemodell
– Grzegorz Kedzior ble ansatt i FLOW Meisingset VVS som voksenlærling i 2020 og gikk opp til svenneprøven høsten 2024. Grzegorz bidrar med gode holdninger og arbeidsmoral, har en rolig, hyggelig og trygg tilstedeværelse og har allerede opparbeidet seg solid teknisk fagkunnskap. En kompetanse som er til glede for våre kunder.
– Han setter krav til seg selv og de han arbeider med og viser tillit og omsorg for sine kollegaer, som gjør at han er en flott rollemodell for sine kollegaer og andre rundt han og en fantastisk FLOW ambassadør, skriver FLOW Meisingset VVS avslutningsvis i pressemeldingen.