– Vi har aldri fått bedre respons fra våre proffkunder på et nytt tjenestetilbud. Elektrikere og rørleggere har allerede bransjetilpasset Handyman til å håndtere all administrasjon på mobilen. Håndverkerne tar vel i mot sin Handyman-løsning for å forenkle administrasjon og papirarbeid, sier direktør i MAXBO Proff, Lars Sandberg, i en pressemelding.
Handyman er i over ti år utviklet for å være enkel å bruke på mobilen, og dette er en løsning som vil forandre hverdagen for så vel den minste håndverkerbedrift som de større entreprenørene.
– Det er utrolig gøy å være med på å sette en ny standard for bransjen. Vi ønsker med Handyman å tilby en løsning som også skal dekke dagens og fremtidens behov for kvalitet og dokumentasjon i byggeprosessen, sier Anders Dahlberg Kristiansen, som er salgssjef MAXBO Proff i Varehus.
Med Handyman på mobilen skal håndverkerne kunne gjennomføre befaring og gi kundene et tilbud, gjøre unna all administrasjon underveis i prosjektet, fakturere straks oppdraget er ferdigstilt samt dokumentere kvalitet. Ifølge Maxbo Proff vil Handyman gi håndverkeren raskere betaling, en effektiv arbeidsdag og fornøyde kunder.
Lanseringen finner sted under Bygg Reis Deg den 19. oktober.