Av Odd Borgestrand
I praksis blir det også et tettere samarbeid med prosjektmedarbeidere hos grossistene.
-Vi er klart ute etter å styrke oss i næringsmarkedet. Et foreløpig satt mål er at 20% av vår omsetning skal være på prosjekt, sier Jacobsen.
-Vi har vært for små, rett og slett fordi vi ikke har hatt de rette produktene tidligere. Nå har vi en bredde i vårt produktsortiment som tilsier at vi kan dekke alle områder i flere prisklasser.
Innbydende dusj i hotellrommet med utsikt over byen
Kvalitet og pris
-Hoteller må legge vekt på kombinasjon kvalitet og pris, og der har vi mye å tilby. For oss er det viktig å komme i dialog med arkitekter som tenker innovativt. Vi ønsker å være med også på de prestisjefylte prosjektene, sier den nye lederen for prosjektmarkedet, Bjørn Andrè Skaug, med 7 års fartstid i selskapet.
-Alt salg skal gå via grossistene, men direkte kontakt med arkitekter er viktig slik at de skal bli kjent med våre produkter, fortsetter Skaug.
Hele reportasjen fra vårt Hansgrohebesøk kan du lese i neste utgave av VVS Aktuelt