Nyheter

– Langvarig komfort

01.11.10: «Man får det man betaler for» eller «Den ser litt billig ut» er utsagn som går igjen til stadighet. Men ifølge GROHE er ikke det alltid tilfelle.
– Gjennom kontinuerlig innovasjon og utvikling har GROHE lykkes i å utvikle produkter som er rimelig, men som også ser, kjennes og virker på samme måte som vesentlig dyrere produkter, skriver selskapet i en pressemelding.

Det skjer i forbindelse med lanseringen av Eurosmart Cosmopolitan for baderommet, en ny serie som har et design som skal vare lenge i tillegg til langvarig komfort.  Serien består av 34 produkter som gir god anledning til å skape en helhetlig, harmonisk utforming i hele badet.

– Vi ønsker at folk skal oppleve kvalitet, design og brukeropplevelse av våre produkter. Selv rimelige armaturer bør se bra ut og gi forbrukeren en opplevelse av kvalitet og brukervennlighet. Forbrukeren vil oppleve at det er topp GROHEkvalitet, selv til en god, økonomisk pris, sier Kjetil Grønbakken, daglig leder i GROHE.

Det finnes et eget vannbesparende armatur i serien som er utstyrt med GROHE EcoJoy og gir en besparelse på opptil 40 prosent vann i forhold til standardarmatur. GROHE SilkMove sørger for en smidig håndtering og bevegelsesvinkel som gir nøyaktig kontroll over temperaturendringer. Og med GROHE StarLight får man en overflate som er smussavisende og motstandsdyktig mot riper.