Nyheter

Lanserer revolusjonerende løsning

Teamet til Produktafakta
Teamet til Produktafakta

 

– Dette er noe helt nytt innen vår bransje og en revolusjon innen markedsføring, sier administrerende direktør i Byggfakta, Knut Grønningen.
Den nye nettløsningen blir lansert samtidig i alle landene i Norden der Docu Nordic har virksomhet.
– Vi lanserer løsningen nå i hele Norden, og er spent på hvordan kundene tar imot muligheten, sier Grønningen.

Gjennom å koble informasjon om hvem som besøker Produktfakta sin nettside med hvem som har pågående og igangsatte byggeprosjekter registrert i Byggfakta Live-databasen, vil kundene raskt kunne få vite hvilke entreprenører eller beskrivende rådgivere som er interessert i deres produkter.

Produktfakta
Produktfakta er en produktdatabase drevet av Byggfakta. Databasen har til hensikt å vise bransjen mulige produkter, samt detaljer som CAD, BIM, beskrivelser, bilder og mer.

100 prosent tilslag
Teamet som jobber med dette i Produktfakta har nettopp vært på en samling i Danmark for å forberede seg på lanseringen denne uken.

– Vi har ringt noen av våre beste kunder for å få et inntrykk av hvordan de ser på denne løsningen. Foreløpig er tilbakemeldingene enormt positive, forteller Grønningen. Vi har hundre prosent tilslag og aksept så langt. Kanskje ikke så rart når Produktfakta nærmest gir deg en liste med bedrifter som har bestemt seg for å kjøpe, sier Knut Grønningen.

Byggfakta
Byggfakta kartlegger hele det norske prosjektmarkedet i sin Byggfakta Live database, samt at de kartlegger privatpersoner som bygger eller flytter. De driver også produktdatabasen Produktfakta. Fagbladene Byggfakta og VVS Aktuelt er også en del av selskapet.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Vil du vite hvem som ser på produktene dine? 

Klikk her for en presentasjon og Produktfakta vil ta kontakt med deg.