Med fra starten i Norge er Knut Anton Hole som salgssjef, og med seg har han selgere og medarbeidere på kontoret til Sykkylven, alle med lang bransjeerfaring.
– Våre selgere er ute i felten , og besøker våre kunder jevnlig. Vår ambisjon er at det må være enkelt for kundene å velge riktig dusj og dusjleverandør når man skal kjøpe dusj, det vil si Macro, sier Knut Anton Hole.
– Vi er under stadig utvikling og lytter til våre kunders behov og ønsker. Vårt mål er at våre kunder skal føle seg trygge, og at vi tilfører verdier gjennom våre produkter og de tjenester vi tilbyr. Med en ny organisasjon på plass i Norge, styrke merkevaren i vår portefølje og en langsiktig kommunikasjonsstrategi, vil vi fortsette å ta markedsandeler. Målet vårt er å bli en av de ledende aktørene i det nordiske markedet, sier Mikael Lunneryd avslutningsvis.
Om Macro:
Macro international AB er en del av Ballingslöv konsernet sammen med varemerkene: Kvik, Ballingsöv, SweNovaKök, Drømmekjøkkenet, JKE Design, DFI-GEISLER, Multiforum, Paula Rosa og 3:BO. Ballingslöv konsernet er en av de ledende produsenter av kjøkken, bad og oppbevaring i Norden. I England er Ballingslöv blandt de største innen nybygging segmentet. Konsernet har åtte heleide datterbedrifter som har produksjon i Sverige, Danmark og England. Totalt har konsernet ca. 25 ektive selskaper.