- Nok et steg på veien mot en mer effektiv og lønnsom arbeidshverdag

 
- Nok et steg på veien mot en mer effektiv og lønnsom arbeidshverdagBildet: Fra venstre: Eyolf Strømme-Svendsen i Drifti, Adrian Ekelund fra Prognosesenteret, Stian Aarstad og Hilde Øren Myhre VVS Norge Partner.
VVS Norge Partner gjør stadige grep for å gjøre arbeidshverdagen enklere for sine medlemsbedrifter. Nå skal rørleggerkjeden automatisere utsendelse av kundeundersøkelser gjennom sine nye samarbeidspartnere, Drifti og Prognosesenteret.

Siden fjorårets lansering har VVS Norge Partner, medlemskonseptet ment for små og mellomstore rørleggerbedrifter uten butikk, opplevd solid vekst. Takket være nylig lanserte samarbeid skal de nå automatisere hele prosessen rundt kundeundersøkelser på vegne av sine medlemsbedrifter. 

Fagplattform spesialtilpasset rørleggerbedrifter

– VVS Norge Partner jobber kontinuerlig med å utvikle konseptet og medlemsfordelene. Alle våre medlemsbedrifter skal føle seg sikre på at de har markedets beste forutsetninger for å lykkes, gjennom blant annet gode innkjøpsbetingelser, gratis regnskapstjenester og innovative systemer. Den nye løsningen er nok et steg på veien mot en mer effektiv og lønnsom arbeidshverdag, sier Stian Aarstad, kjedeleder i VVS Norge Partner.

Sist måned lanserte kjeden et samarbeid med teknologiselskapet Drifti om å tilby medlemmene en fagplattform spesialtilpasset rørleggerbedrifter. Utsendelsen av kundeundersøkelser integreres nå sømløst i denne plattformen.

Databasert innsikt

– Drifti kan skreddersys etter behov. Vi har integrert KTI og kundeundersøkelser i fagplattformen slik at VVS Norge Partners kunder automatisk mottar en undersøkelse etter at en faktura er utsendt. Dette gir verdifull innsikt i tilfredshet og lojalitet – databasert innsikt vi tror har stor verdi for brukerne, sier Eyolf Strømme-Svendsen, produktsjef i Drifti.

Det er Prognosesenteret, et av landets fremste markedsanalyseforetak, som gjennomfører og automatiserer selve kundeundersøkelsen.

 – Det å måle kundetilfredshet er i seg selv et kvalitetsstempel. VVS Norge Partner og medlemsbedriftene får nå et verktøy de konkret kan benytte til å prioritere hva de skal fokusere på i sitt løpende forbedringsarbeid. Når kundene ser at rørleggerne måler kundetilfredshet, kan de være helt sikre på at dette er en aktør som ikke bare sier at kunden er viktig, men som faktisk mener det, sier Adrian Ekelund, salgssjef i Prognosesenteret.

comments powered by Disqus
 

 
 
 
 

Aktivitetskalender

Vis alle

  

Aktuelle prosjekter

Vis alle

  

Bransjekommentar

Vis alle

  

Kurs og Seminarer

Vis alle

  

Produktnyheter

Vis alle

  

Nyttekjøretøy

Vis alle

  

 
 
 
Retningslinjer for datahåndtering, personvern og informasjonskapsler

Ved å surfe videre på vår hjemmeside og bruke våre tjenester godkjenner du at vi samler inn data om dine besøk. I vår personvernerklæring forklarer vi hvilke data vi samler inn, hvorfor vi samler dem inn og hva vi bruker dem til. Les mer...

OK, jeg forstår