Fokus nå er å ferdigstille konsepter og verktøy for kjedemedlemmene.
De 120 deltakerne fikk presentert status for alt som skjer i kjeden, og fikk samtidig mentalt påfyll i flere foredrag, underholdning og hyggelig samvær med kjedekolleger.
Visjonen er at Varme & Bad skal skape kjeden som alle ønsker å samarbeide med, der kjeden skal innta posisjonen ”min mest verdifulle forbindelse”. Dette krever at kjeden bygges opp fra innsiden med solid forankring og ekte engasjement.
Ekte engasjement ble behørig belønnet, da Tom Hauger fra Veto Rør AS fra Gjerdrum i Akershus mottok utmerkelsen ”Årets VB-ambassadør”. Tom Hauger og Veto Rør var en de nye medlemsbedriftene som kom over til Varme & Bad ved årsskiftet. Han var både overrasket og glad for å motta utmerkelsen for sitt utrettelige arbeid med å bygge opp ”nye” Varme & Bad, og konstruktive bidrag til kjeden.- Vi bygger nå opp en kjede for fremtiden, sten for sten, – slik skal vi vinne kundene, sier en fornøyd kjedeleder Øystein Kjellsen, etter to innholdsrike dager på Gardermoen