– I forbindelse med denne prosessen startet vi også opp prosjektet «Top Of Mind». Prosjektet skal sikre at våre kunder får en profesjonell og god samarbeidspartner i Hafa i alle deler av kjøpsprosessen. Vi fokuserer sterkt på vår egen organisasjon og har gjort endringer i våre rutiner som skal styrke vår posisjon ytterligere, sier Hoseth i en pressemelding.
Dette skal gi positive utslag i form av:
• Kortere behandlingstid av alle henvendelser
• Tilgjengelighet
• Service/ ettermarked
• Leveringssikkerhet
• Profesjonelle medarbeidere i alle roller.
– Dette er nå gjennomført på alle posisjoner som bearbeider det Norske markedet og vi er nå klare for å ta nye markedsandeler i Norge sammen med våre gode samarbeidspartnere.
Vårt overordnede mål er å være den foretrukne samarbeidspartneren på baderom med høy kundefokus som sikrer forbrukerne gode opplevelser fra Norges ledende baderoms leverandør, sier Vidar Hoseth i Hafa Norge.