Av Bjørn Laberg
Deltagere i anskaffelsen er Levanger kommune, Steinkjer kommune, Verran kommune, Snåsa kommune, Inderøy kommune, Verdal kommune, samt Steinkjerbygg (opsjon). (Steinkjer og Verran kommune ble slått sammen fra 1.1.2020).
Anskaffelsen har som formål å sikre kommunene tilgang på disse tjenestene, for gjennomføring og kvalitetssikring av nybygg, og utvikling og vedlikehold av den eiendomsmassen kommunene forvalter.
Ifølge konkurransegrunnlaget gis det anledning til å gi tilbud innen en eller flere faggrupper. Gruppeinndelingen er:
1: Arkitekttjenester-gruppe
2: Rådgivende ingeniørtjenester tilknyttet bygg-gruppe
3: Prosjektledelse, byggeledelse og byggherreombud, bygg-gruppe
4: RI Kommunalteknikk tilknyttet vei, vann og avløpsgruppe
5: Prosjektledelse og byggherreombud vei, vann og avløp
Det skal om mulig inngås 3 eller flere parallelle rammeavtaler med leverandører innen hver gruppe.
– Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å dele kontrakten mellom flere leverandører og anta hele eller deler av et tilbud, heter det videre i konkurransegrunnlaget
Innherred Innkjøp er et interkommunalt samarbeid mellom Snåsa, Verran, Steinkjer, Inderøy, Verdal og Levanger kommune. Inderøy kommune ivaretar funksjonen som kontorkommune og er formell arbeidsgiver for ansatte i Innherred Innkjøp.
Rammeavtalen har en varighet fra og med 17.06.2020 til og med 16.06.2022, med mulighet for oppdragsgiver til ytterligere forlengelse i inntil 2 år, med 12 måneder av gangen.
Tilbudsfrist: 20.mai 2020
(Kilder: Byggfakta Live / ByggeNorge / TendSign / Innherred Innkjøp)
Jobber du mot prosjektmarkedet og ønsker å komme tidlig inn i prosjektene?