– Vi har våre kunder i fokus og vil tilby dem markedets beste service. Derfor innfører vi nå 5 års garanti på alle våre person- og varebiler som er registrert etter 1. januar 2011. Nylig innførte vi vår såkalte Opel Prisgaranti som sikrer at våre kunder alltid får det beste tilbudet fra våre autoriserte Opel-verksteder. Sammen med 5 års garantien mener jeg nå at vi kan tilby våre kunder et av markedets beste servicetilbud, sier administrerende direktør i Opel Norge , Peter Nikell.
– Den utvidede garantien vil gjelde alle biler registrert i Norge f.o.m. 1. januar 2011, og har samme omfang som den tidligere tre års garantien.
– For oss i Opel er det kunden som er viktigst. Kjøper man en Opel skal man få god service i alle ledd. Vår prisgaranti gir kunden trygghet på reparasjoner og pris gjennom hele eierskapet. Ved nå å innføre 5 års garantien, skaper vi ytterligere trygghet for at kunden skal kunne oppleve at de har tatt et smart valg når de kjøper Opel, sier Nikell.
– Opel har flere ganger nådd helt til topps for kvalitet på sine produkter. Blant annet ble Corsa utropt til vinner med lavest feilprosent av alle biler av tyske DEKRA i 2010. DEKRA er Europas ledende tekniske organisasjon og arbeider for sikkerhet og mobilitet.
Peter Nikell understreker at 5 års garantien også gjelder varebiler.
– Dette er en viktig kundegruppe for oss og det viser vi ved at garantien selvsagt også gjelder denne kundegruppen, avslutter han.