Bilde: Samsung produktene kan du se på VVS dagene 2008
Av Rolf Erik Veland
-Vi snakker om det 21. mest verdifulle varemerket i verden, så vi er ikke så rent lite stolte av å ha sikret oss dette agenturet, sier markedssjef Per Arne Aaslund til VVS-Aktuelt.
Stiller ut
Han tar sikte på å stille ut hele spekteret av Samsung-anlegg under VVS-Dagene på Lillestrøm i slutten av oktober.
-Mange kjenner til Samsung som produsenter av TV-er og mobiltelefoner, men foreløpig er det få som kjenner til at de også har et stort produktspekter innenfor air conditioning, både luftkjøling og varmepumper. Det har vi tenkt å endre kraftig på når vi nå lanserer disse for fullt i det norske markedet, sier Aaslund.
Design som konkurransefortrinn
Samsung fikk stor oppmerksomhet blant fagfolk på Mostra Convegno messen i Milano i vår, og vant også pris for sitt nyskapende design på innedelene av sine anlegg. Disse finnes i en rekke forskjellige varianter både for veggmontasje, himlingsmontasje og kanaltilknytning.
-Lavt lydnivå har også vært en høyt prioritert oppgave for konstruktørene av Samsungs produkter, sier Per Arne Aaslund, som garantert vil gi publikum en nærmere informasjon om produktene under VVS-dagene.