Sanitær

Realt kick for Comfort

14.02.08:Tidenes største kick-off arrangement for Comfort kjeden med 382 deltakere på Gardermoen tirsdag og onsdag. 97 av de 99 medlemsbutikkene var representert, og det er liten tvil om at entusiasmen og viljen til engasjement lever sterkt i kjeden.

Bildet: -Vi har fått belønning for jobben vi har utført, sier salgssjef i Gustavsberg AS, Kai Johnsen (t.v) og Erik Hansen, salgs- og markedssjef i Villeroy og Boch. 


Av Odd Borgestrand
 

Gustavsberg AS ble kåret til årets Comfortleverandør. Gustavsberg AS har oppfylt kravene til oppfølging og besøksrutiner, økonomi, omsetning og samarbeid. I tillegg har leverandøren vært både en pådriver og en bidragsyter innenfor området markedsføring, heter det i begrunnelsen for at firmaet ble kåret til årets leverandør i Comfort kjeden.

Gustavsberg AS har arbeidet mest med å styrke sin posisjon innen armatur i Comfort kjeden og står nå for en markedsandel på om lag 20 prosent innen kjeden. I tillegg har selskapet også økt sine markedsandeler innen porselen og bade- og massasjekar. 

Årets Comfortbutikk
ble også kåret under arrangementet på Gardermoen.  Stenkløv VVS As på Tiller utenfor Trondheim stakk av med denne prisen. Butikken fikk også en velfortjent pris som årets butikk fra leverandøren Vedum. I tillegg er Stenkløv VVS også en av kjedens gasellebedrifter i fjor.



-Dette er både overraskende og fortjent, sier Kari Stenkløv og Heidi Tangvold (bildet) til VVS aktuelt etter de mange prisene.

– Vi har en optimal butikk med et stort utviklingspotensial. Vi er fire medarbeidere i butikken i tillegg til to rørleggere som gjør en god jobb ute. Omsetningen i fjor ble på 9 millioner kroner, og nå har vi fått inspirasjon til å strekke oss enda lenger. Vi vet at vi kan utvikle oss til å bli enda bedre, sier de to, som innrømmer at prisene er svært motiverende for videre innsats.