Markedssjef Ketil Sterner i Linc Media sier til VVS aktuelt at målsettingen for 2009 dermed er nådd for begge portalene.
-Stadig flere blir oppmerksom på at Linc Media både har faglig side og forbrukerside innen VVS, og det betyr også at våre annonsører nå kan velge målgruppe i langt større grad enn tidligere.
Bad og Bolig har kapret stadig flere lesere og vi utvikler denne portalen for hver eneste uke, forteller Sterner. Bad og Bolig har nå 4.000 unike lesere i uka, mens VVS aktuelt på nett har 3.000 unike lesere ukentlig. Når VVS aktuelt i tillegg har et opplag på 7.000 på sitt magasin på papir når vi veldig mange i bransjen, mener Sterner. Han gleder seg over den gode annonseinngangen han har merket de siste par månedene.
-Vi har vært innstilt på å redusere vårt sideantall med det stramme markedet, men nå opplever vi at vi faktisk må øke sideantallet på årets siste nummer av VVS aktuelt netopp på grunn av god annonsetilgang, sier en fornøyd markedssjef.