Av Bjørn Laberg
Narvik Vann KF ønsker å innhente tilbud på leveranser av materiell til bruk på vann- og avløpsledninger samt kummer og andre installasjoner.
Avtalen for slik leveranse vil omfatte:
Beredskapsmateriell:
Det er registrert om lag 10-12 hendelser med brudd på rør i området for gamle Narvik kommune i løpet av en 12 mnd periode. For områdene som tidligere var Ballangen kommune og del av Tysfjord kommune (Kjøpsvikområdet), som nå er slått sammen med Narvik kommune, er det registrert i snitt 9-12 hendelser pr. år i hvert område. Som en del av Narvik Vanns beredskapsplan stilles det krav til lagerhold samt organisering for tilgjengelighet/utlevering av materiell.
Driftsmateriell:
Gjennomføring av drift og vedlikeholdsoppgaver, samt deler til utskiftinger av eksisterende ledningsnett, kummer og andre installasjoner.
Rammeavtalens varighet er 2 år fra avtaledato, med opsjon på ytterligere 1 + 1 år.
Estimert verdi av anskaffelsen basert på historiske tall er 1.5 millioner kroner pr. avtaleår, herunder ca. 200 000 kroner knyttet til Gratangen. Avtalens totale verdi skal samlet uansett ikke overstige 6.5 millioner kroner i løpet av rammeavtalens periode.
Oppdragsgiver: Narvik kommune
Tilbudsfrist: 27. juni
Verdi: Inntil 6.5 millioner kroner
Jobber du mot prosjektmarkedet og ønsker å komme tidlig inn i prosjektene?
Byggfakta kartlegger alle byggeprosjekter i Norge og viser resultatene via tjenesten Byggfakta SMART.