Randaberg kommune inviterer til konkurranse om rammeavtale for levering av ventilasjonsutstyr, -anlegg, -materiell med tilhørende tjenester, samt kjøp og levering av filter for Randaberg kommune. Avtalen skal også inkludere fast service- og vedlikeholdsarbeider for ventilasjonsanlegg.
Rammeavtalen skal dekke oppdragsgivers behov for blant annet:
• Prosjektering og rådgivningstjenester innen ventilasjon
• Levering og installering av komplett ventilasjonsanlegg med tilhørende materiell og tjenester
• Vedlikehold, service, reparasjon og utbedring av alle ventilasjonsanlegg
• Etablering av fast serviceavtale for utvalgte bygninger etter behov, se vedlegg 3 Filter og ventilasjons oversikt.
• Utførelse av hasteoppdrag og akutte utbedringsarbeider innenfor arbeidstid
• Mindre blikkenslagerarbeid, som for eksempel beslag og takhatter, spesialtilpasset ventilasjonsprodukter
• Opplæring og kursing av driftspersonell
• Mindre nybygg eller tilsvarende prosjekter hvor ventilasjon inngår som del av leveransen
• Avtalen omfatter kjøp, levering og retur av ventilasjonsfilter.
• Hovedleveransen av filter skal finne sted første gang i desember 2025. Enkelte bestillinger kan skje fra avtalestart, etter behov
Tjenester og varer skal utføres og leveres på kommunale bygg og boliger, skoler, barnehager, bo- og aktivitetssenter, syke- og aldershjem, svømme- og idrettshaller, kontorbygg, kulturhus og helsestasjoner.
FAKTA:
Oppdragsgiver: Randaberg kommune
Tilbudsfrist: 26. september 2025
Forventet oppstart: november 2025.
Varighet rammeavtale: 2 år med opsjon på ytterligere 1 + 1 år.
Total anslått verdi (4 år): cirka 10 millioner kroner ekskl. mva.
Maksimalverdi: 12,5 millioner kroner ekskl. mva.
Jobber du mot prosjektmarkedet og ønsker å komme tidlig inn i prosjektene?
Byggfakta kartlegger alle bygge- og anleggsprosjekter i Norge og viser resultatene via tjenesten Byggfakta SMART.