Oppdal kommune v/enhet tekniske tjenester skal inngå en rammeavtale med én leverandør for kjøp av rørleggertjenester knyttet til drift og vedlikehold.
Avtalen inkluderer også mindre prosjekt ved bygg og andre anlegg som Oppdal kommune eier eller benytter. Med «mindre prosjekt» menes eksempelvis renoverings-, utbedrings-, vedlikeholdsprosjekt, ol. Dette inntil NOK 600 000 eks. mva. uavhengig om prosjektet inneholder én eller flere faggrupper.
For oppdrag der andre faggrupper er involvert som andre rammeavtaleleverandører, kan tilbyder bli pålagt ansvar for administrasjon og koordinering av fremdriften. Dette avtales særskilt for hvert oppdrag.
Rammeavtalen har en varighet på 2 år, med opsjon for oppdragsgiver til å forlenge avtalen med inntil 1 + 1 år. Den maksimale varigheten er dermed 4 år.
Rammeavtalens totale verdi er, med utgangspunkt i historisk forbruk og antatt fremtidig behov, estimert til en ramme på NOK 5.280.000 eks. mva.
FAKTA:
Oppdragsgiver: Oppdal kommune
Tilbudsfrist: 5. januar 2026
Kontraktsinngåelse: 19. januar 2026
Vedståelsesfrist: 5. april 2026
Verdi (estimert): 5.2 millioner kroner
Jobber du mot prosjektmarkedet og ønsker å komme tidlig inn i prosjektene?
Byggfakta powered by Hubexo kartlegger alle bygge- og anleggsprosjekter i Norge og viser resultatene via tjenesten Byggfakta SMART.