Av Trond Schieldrop
– Vi har også et nytt utvalg av speil og flere nye badekar, sier salgsleder Stine Bernander i Vikingbad.
Nyhetene til Vikingbad er nøye satt sammen av selskapets designavdeling for å tilfredsstille et kresent kundemarked.
– Selv om byggmarkedet preges av nedgang i offentlig og privat sektor, mener vi at våre grep med kundetilpassede produkter er nødvendig for å være i forkant av utviklingen, sier Bernander.
Sterkest vekst
Vikingbad som ble etablert i 1993, har hatt en god utvikling fra dag en.
– Sammenliknet med resten av bransjen, vil jeg påstå at vi har hatt sterkest vekst. Dette skal vi selvsagt fortsette å jobbe for, sier Bernander. Hun legger til at fjorårets omsetning var på i overkant av 400 millioner kroner.
– Vi har tydelige ambisjoner om fortsatt å være den ledende leverandøren av baderomsutstyr i Norge, sier hun til slutt.