Nyheter

VVS aktuelt på offensiven

Illustrasjonsbilde: Samspillet mellom print og nett er en suksessfaktor VVS aktuelt ønsker å videreutvikle i 2014.
Illustrasjonsbilde: Samspillet mellom print og nett er en suksessfaktor VVS aktuelt ønsker å videreutvikle i 2014.
04.12.13: Norges største nyhetsformidler innenfor VVS- og VA-faget, VVS aktuelt, satser friskt mot 2014.
– Samspillet mellom print og nett har vært en ubetinget suksess for oss. Det å kunne gi bransjen daglige nyhetssaker, produktnyheter og fagartikler og innspill i vår nettutgave, samtidig som vi går ”dypere i materien” i vårt magasin, vil vi rendyrke enda mer neste år, sier redaktør i VVS aktuelt, Bjørn Laberg. 

Fagbredde
– At konkurransen på nett har tilspisset seg, er verken overraskende eller egnet til å ta nattesøvnen fra oss. Det gir bare mer motivasjon til å vise at fagbredden vi representerer, og det journalistiske håndverket vi gjør, tross alt er viktigst. Vi har nå mellom 15 000 og 20 000 unike lesere per måned, noe som ikke bare gleder redaksjonen, men også gjør at annonsørene våre får profilert seg bedre.
Når vi i tillegg får så mange gode tilbakemeldinger på at VVS aktuelt fremdeles er bransjens foretrukne formidler av VVS- og VA-stoff, gleder vi oss til å gjøre en enda bedre jobb i 2014. I løpet av første kvartal neste år vil vi dessuten ha på plass helt nye nettsider, sier Laberg.

Robert-og-Ketil.jpg  Bildet: VVS aktuelt har ansatt Robert Stray (t.v.) som seniorkonsulent Ketil Sterners nye støttespiller i annonseavdelingen. (Foto: Bjørn Laberg)

Vekstpotensial
Som en del av denne offensive tankegangen, har VVS aktuelt nå ansatt Robert Stray (44) som mediekonsulent.
– Robert ble håndplukket til VVS aktuelt, og kommer til å bli en svært nyttig støttespiller for oss. Med sin bakgrunn fra byggebransje, og med grafisk utdannelse, vil han kunne bidra til å gi annonseavdelingen i VVS aktuelt enda et løft, sier seniorkonsulent Ketil Sterner.
Sterner ser ingen grunn til ikke å ha ”hårete” mål.
– Med nye nettsider, og enda større fokus på hvilke kanaler kundene våre faktisk kan få tilgang til via Byggfakta Docu-systemet, vil vi ha et solid vekstpotensial. Da tenker jeg særlig på tettere samspill med portalene Byggfakta Live, Produktfakta, og Bad og Bolig, sier Sterner.