Markedssjef Eva Østergren er tydelig i Westerbergs nye markedsstrategi. Forhandlere og kunder i de skandinaviske landene vil nå måtte forholde seg til et nytt Westerbergs. Det er rett og slett kommet en ekstra dimensjon inn i Hafa Bathroom Group, som har ansvaret for varemerkene HAFA og Westerbergs.
-Vi vil at folk skal ha det godt, at sjel og kropp får fred og ro. For oss handler produktene om å gå sammen med våre kunder til den indre harmoni.
Et nytt Westerberg
Markedssjef Eva Østergren er tydelig i Westerbergs nye markedsstrategi. Forhandlere og kunder i de skandinaviske landene vil nå måtte forholde seg til et nytt Westerbergs. Det er rett og slett kommet en ekstra dimensjon inn i Hafa Bathroom Group, som har ansvaret for varemerkene HAFA og Westerbergs.
Westbergs er forbeholdt faghandlerne. Det betyr at Westerbergs skal være først og stake ut kursen. For begge varemerkene er det investert store summer de siste årene for å utvikle egen design og egne produkter.
Vi var mer en salgsorganisasjon, mens vi nå er med å utvikle markedet, sier Westerbergs norske leder Leif Arne Skogsholm
Skape lengsel
–Ingen andre varemerker skal slå oss på denne markedsstrategien. Vi bruker store ressurser på å vise hva våre produkter gjør med et menneske. Vi vil skape en lengsel etter et av våre produkter, sier Skogsholm til VVS aktuelt.
–Et massasjebadekar er kanskje noe man kjøper en eller to ganger i livet. Vi er sikre på at vi kan hjelpe våre forhandlere til en trygg og lønnsom handel. Våre forhandlere skal gi best mulig veiledning til kundene. Det er ikke tilfeldig hva et spa-hotell kan tilby. Her handler det om atmosfære, med god og avslappende musikk, gode dufter og innbydende atmosfære. Det er det vi vil forbindes med, sier Skogsholm videre.