Vann og avløp

Gir forbrukerråd i kulda

Bildet: Nå kan forbrukerne få svar på det de måtte ha av fyringsrelatert spørsmål gjennom Comforts internett-tjeneste.
Bildet: Nå kan forbrukerne få svar på det de måtte ha av fyringsrelatert spørsmål gjennom Comforts internett-tjeneste.
29.11.10: På nytt har kulda tatt et solid grep om Norge, og mens strømprisene stiger i takt med fyringsbehovet, har Comfort-kjeden bestemt seg for å gjøre det litt enklere for kunden å gjøre noe med fyringskostnadene.
Av Birgitte Henriksen

Mens rørleggerkjeden Comfort lenge har hatt en svartjeneste på internett, hvor eksperter stiller opp og svarer på spørsmål innen sine ulike fagområder, er nå også Varme&miljøsatsingen blitt en realitet. Dermed kan alle spørre om det de måtte lure på av fyringsrelaterte spørsmål, og få kvalifiserte svar, skriver rørleggerkjeden i en pressemelding.

Comfort-kjeden er også ute med sin første utgave av kundemagasinet Varme&Miljø, og nettsiden er oppdatert med en ny sparekalkulator hvor forbrukeren selv kan beregne seg frem til hvilken varmeløsning som er mest lønnsom.

– Gode  råd er gratis, men det er dessverre ikke vederlagsfritt å gjøre noe med  fyringskostnadene, påpeker kjedeleder Knut Strand Jacobsen.

– Den gode nyheten er at du kan gjøre mye, og du  kan begynne allerede i dag  med de enkle tiltakene .  Uansett  hvilken moderne varmeløsning fra Comfort du velger, vil besparelsen merkes  på den første strømregningen