VVS Aktuelt
  • Kategorier
    • Sanitær
    • Ventilasjon
    • Varme og energi
    • Byggautomasjon
    • Vann og avløp
    • Aktuelle prosjekter
  • Om VVS Aktuelt
    • Kontakt oss:
    • Annonsere i VVS Aktuelt
    • Abonner på fagbladet Byggfakta Nyheter
    • Kontakt oss
    • Tips oss
  • eBlad
  • Kategorier
    • Sanitær
    • Ventilasjon
    • Varme og energi
    • Byggautomasjon
    • Vann og avløp
    • Aktuelle prosjekter
  • Om VVS Aktuelt
    • Kontakt oss:
    • Abonner på fagbladet Byggfakta Nyheter
    • Annonsere i VVS Aktuelt
    • Kontakt oss
    • Tips oss
  • eBlad

Mer enn et vakkert utseende

9 oktober 2017

Martin, Geberit har brukt slagordet «Know-How Installed » i kataloger, brosjyrer og annonser samt på produktemballasje helt siden 2004. Hva har dere oppnådd med dette?
«Know-How Installed» er et løfte til forretningskundene våre, det vil si grossister, rørleggere og sanitæringeniører. Med dette løftet forplikter vi oss til å tilby kvalitetsprodukter som forenkler arbeidet til disse yrkesgruppene og samtidig forsikrer dem om at de installerer pålitelige løsninger av høy kvalitet. «Know-How Installed » er også et løfte om at de får omfattende teknisk støtte ved behov.

Vil Geberit fortsette å bruke dette slagordet?
Ja, absolutt. «Know-How Installed» er ikke et trendy reklameslagord. Det tar tid før et slikt budskap får full effekt – både internt og eksternt. Vi har brukt «Know-How Installed » konsekvent i mange år og demonstrerer hele tiden at vi virkelig lever og ånder for dette løftet. Derfor har slagordet blitt svært troverdig. Løftet vårt til proffkundene våre har ikke endret seg, og derfor skal vi naturligvis fortsette å bruke det.

Hvem er det nye utsagnet «Design Meets Function» rettet mot?
Med integreringen av kjente leverandører av baderomsporselen og -møbler i produktutvalget vårt, får målgrupper som eiendomsinvestorer, arkitekter, designere og utstillere samt sluttbrukere en helt ny betydning for oss. Det er tross alt de som avgjør – eller bidrar til å avgjøre – hvordan et bad skal være utstyrt og møblert. Med utsagnet «Design Meets Function» ønsker vi å vise disse kundegruppene at vi har mer å tilby enn attraktive og allsidige porselensprodukter. I tillegg til god design, skal produktene våre også ha smarte, nyskapende funksjoner.

På hvilken måte bidrar dette utsagnet til å skille Geberit fra konkurrenter som også legger stor vekt på designen til produktene sine?
Merverdien som Geberit tilbyr, ligger i funksjonaliteten. Vi bestreber oss hele tiden på å utvikle smarte og bærekraftige produkter, og slik skaper vi merverdi i form av funksjoner som gir brukeren en bedre hverdag. Målet er å utvikle produkter som er komfortable, brukervennlige og enkle å rengjøre. Dette har vi allerede gjort med stort hell i flere tiår med våre sanitærsystemer bak veggen, dusjtoaletter og andre enkeltprodukter – og vi vil videreføre denne strategien for de nye baderomsproduktene. Dette er løftet bak slagordet «Design Meets Function».

Beveger Geberit seg bort fra sin nåværende salgsmodell ved å rette seg direkte mot sluttbrukerne?
Snarere tvert imot. Målet med «Design Meets Function» er å utvide og styrke dagens forretningsmodell. Ved å stimulere etterspørselen etter produktene våre i andre kundesegmenter, støtter vi både spesialforhandlere og rørleggere som anbefaler, selger og installerer produktene våre som en del av sitt sortiment.

CO₂-avgiften for syntetiske kuldemedier øker
Kulde

CO₂-avgiften for syntetiske kuldemedier øker

Schneider Electric lanserer ny AI-basert driftsplattform
Byggautomasjon

Schneider Electric lanserer ny AI-basert driftsplattform

Første datamal (PDT) for kanal- og baderomsvifter
Ventilasjon

Første datamal (PDT) for kanal- og baderomsvifter

Tilbyr rammeavtale på rådgivertjenester
Rådgivning

Tilbyr rammeavtale på rådgivertjenester

GK lanserer omstillingsplan for lavutslipp
Bærekraft

GK lanserer omstillingsplan for lavutslipp

Vegghengte toaletter for enhver romløsning
Annonse

Vegghengte toaletter for enhver romløsning

NM-finalene i rørleggerfaget avholdes på Ringsaker vgs
Skole-NM 2026

NM-finalene i rørleggerfaget avholdes på Ringsaker vgs

Utlyser anbudskonkurranse om rammeavtale på rørleggertjenester
Aktuelle prosjekter

Utlyser anbudskonkurranse om rammeavtale på rørleggertjenester

– Virkemidlene står ikke i forhold til krisens omfang
Aktuelt

– Virkemidlene står ikke i forhold til krisens omfang

Per Ivar Harila blir landssjef for Kesko Norge
Nytt om navn

Per Ivar Harila blir landssjef for Kesko Norge

Heidenreich lanserer digital pakkseddel
Digitalisering

Heidenreich lanserer digital pakkseddel

Omfattende Pipelife-leveranse til portugisisk havbruk
Nyheter

Omfattende Pipelife-leveranse til portugisisk havbruk

Baner vei for krav om dyr VA-tilkobling?
Infrastruktur

Baner vei for krav om dyr VA-tilkobling?

LES SISTE UTGAVE AV BYGGFAKTA NYHETER

Produktnyheter
Illustrasjonsbilde: Getty Images

Schneider Electric lanserer ny AI-basert driftsplattform

Vis alle
Jobbmarkedet
Salgssjef HVAC/KLIMA Salgssjef HVAC/KLIMA Ingeniør / sivilingeniør PA, VA, RIV, RIB, RIBfy Ingeniør / sivilingeniør PA, VA, RIV, RIB, RIBfy Avdelingsleder – Avløp Avdelingsleder – Avløp GIVAS søker prosjektingeniør VA GIVAS søker prosjektingeniør VA
Vis alle
Mest leste
Bransjekommentar
Illustrasjonsbilde: Getty Images

Hvordan lage en drifts- og vedlikeholdsplan for VVS i næringsbygg?

Vis alle

Nyhetsbrev

Aktivitetskalender
VA Messene 2026 VA Messene 2026
Vis alle
Aktuelle prosjekter
Illustrasjonsbilde: Getty Images

Tilbyr rammeavtale på rådgivertjenester

Vis alle
Nytt om navn

Per Ivar Harila blir landssjef for Kesko Norge

Vis alle
Nyttekjøretøy

Volkswagen Nyttekjøretøy inngår strategisk samarbeid med danske Connected Cars

Vis alle
Bravida vinner rammeavtale med Fredrikstad og Hvaler kommune
Aktuelle prosjekter

Bravida vinner rammeavtale med Fredrikstad og Hvaler kommune

Inviterer til markedsdialog om utvidelse av renseanlegg
Aktuelle prosjekter

Inviterer til markedsdialog om utvidelse av renseanlegg

– Nå er bygget nesten fem ganger større, uten at energibruken øker tilsvarende
Teknostallen

– Nå er bygget nesten fem ganger større, uten at energibruken øker tilsvarende

Koblet vaskemaskin til hageslange – dømt til å betale én million etter vannskade
Norden

Koblet vaskemaskin til hageslange – dømt til å betale én million etter vannskade

IV Produkt vinner prestisjetung pris for sin ThermoCooler HP
HVAC

IV Produkt vinner prestisjetung pris for sin ThermoCooler HP

– Bygg og anlegg er pådriver for de positive konkurstallene i november
Arbeidsliv

– Bygg og anlegg er pådriver for de positive konkurstallene i november

Aeron leverer teknisk HVAC-R-installasjon til Princess Elisabeth Island i Belgia
HVAC

Aeron leverer teknisk HVAC-R-installasjon til Princess Elisabeth Island i Belgia

Hvordan lage en drifts- og vedlikeholdsplan for VVS i næringsbygg?
FAGARTIKKEL

Hvordan lage en drifts- og vedlikeholdsplan for VVS i næringsbygg?

  • 1
  • 2
  • 3
VVS Aktuelt logo
  • Instagram
  • Twitter
  • Facebook

Ansvarlig redaktør: Bjørn Laberg

e-post: bjorn.laberg@byggfakta.no

mobil: 93 60 05 18

Tips oss
Annonsere
Abonner
Om VVS aktuelt

VVS Aktuelt Logo
Ditt samtykke

For å gi de beste opplevelsene bruker vi teknologier som informasjonskapsler for å lagre og/eller få tilgang til enhetsinformasjon. Å samtykke til disse teknologiene vil tillate oss å behandle data som nettleseratferd eller unike ID-er på dette nettstedet. Å ikke samtykke eller trekke tilbake samtykke kan ha negativ innvirkning på visse egenskaper og funksjoner.

Funksjonelle Alltid aktiv
Lagring av data eller tilgang er nødvendig for å kunne bruke en spesifikk tjeneste som er eksplisitt etterspurt av abonnenten eller brukeren, eller kun for elektronisk kommunikasjon.
Preferanser
Lagring av data eller tilgang er nødvendig for å lagre preferanser som ikke er etterspurt av abonnenten eller brukeren.
Statistikk
Lagring av data eller tilgang brukes utelukkende til anonyme statistiske formål. Uten en stevning, frivillig samtykke fra din internettleverandør eller en tredjepart, kan informasjon som er lagret eller hentet for dette formålet alene vanligvis ikke brukes til å identifisere deg. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Markedsføring
Lagring av data eller tilgang er nødvendig for å opprette brukerprofiler for å sende reklame eller for å spore brukeren på en nettside (eller over flere nettsider) for lignende markedsføringsformål.
Administrer alternativer Administrer tjenester Administrer {vendor_count} leverandører Les mer om disse formålene
Se preferanser
{title} {title} {title}