VVS Aktuelt
  • Kategorier
    • Sanitær
    • Ventilasjon
    • Varme og energi
    • Byggautomasjon
    • Vann og avløp
    • Aktuelle prosjekter
  • Om VVS Aktuelt
    • Kontakt oss:
    • Annonsere i VVS Aktuelt
    • Abonner på fagbladet Byggfakta Nyheter
    • Kontakt oss
    • Tips oss
  • eBlad
  • Kategorier
    • Sanitær
    • Ventilasjon
    • Varme og energi
    • Byggautomasjon
    • Vann og avløp
    • Aktuelle prosjekter
  • Om VVS Aktuelt
    • Kontakt oss:
    • Abonner på fagbladet Byggfakta Nyheter
    • Annonsere i VVS Aktuelt
    • Kontakt oss
    • Tips oss
  • eBlad

Mer enn et vakkert utseende

9 oktober 2017

Martin, Geberit har brukt slagordet «Know-How Installed » i kataloger, brosjyrer og annonser samt på produktemballasje helt siden 2004. Hva har dere oppnådd med dette?
«Know-How Installed» er et løfte til forretningskundene våre, det vil si grossister, rørleggere og sanitæringeniører. Med dette løftet forplikter vi oss til å tilby kvalitetsprodukter som forenkler arbeidet til disse yrkesgruppene og samtidig forsikrer dem om at de installerer pålitelige løsninger av høy kvalitet. «Know-How Installed » er også et løfte om at de får omfattende teknisk støtte ved behov.

Vil Geberit fortsette å bruke dette slagordet?
Ja, absolutt. «Know-How Installed» er ikke et trendy reklameslagord. Det tar tid før et slikt budskap får full effekt – både internt og eksternt. Vi har brukt «Know-How Installed » konsekvent i mange år og demonstrerer hele tiden at vi virkelig lever og ånder for dette løftet. Derfor har slagordet blitt svært troverdig. Løftet vårt til proffkundene våre har ikke endret seg, og derfor skal vi naturligvis fortsette å bruke det.

Hvem er det nye utsagnet «Design Meets Function» rettet mot?
Med integreringen av kjente leverandører av baderomsporselen og -møbler i produktutvalget vårt, får målgrupper som eiendomsinvestorer, arkitekter, designere og utstillere samt sluttbrukere en helt ny betydning for oss. Det er tross alt de som avgjør – eller bidrar til å avgjøre – hvordan et bad skal være utstyrt og møblert. Med utsagnet «Design Meets Function» ønsker vi å vise disse kundegruppene at vi har mer å tilby enn attraktive og allsidige porselensprodukter. I tillegg til god design, skal produktene våre også ha smarte, nyskapende funksjoner.

På hvilken måte bidrar dette utsagnet til å skille Geberit fra konkurrenter som også legger stor vekt på designen til produktene sine?
Merverdien som Geberit tilbyr, ligger i funksjonaliteten. Vi bestreber oss hele tiden på å utvikle smarte og bærekraftige produkter, og slik skaper vi merverdi i form av funksjoner som gir brukeren en bedre hverdag. Målet er å utvikle produkter som er komfortable, brukervennlige og enkle å rengjøre. Dette har vi allerede gjort med stort hell i flere tiår med våre sanitærsystemer bak veggen, dusjtoaletter og andre enkeltprodukter – og vi vil videreføre denne strategien for de nye baderomsproduktene. Dette er løftet bak slagordet «Design Meets Function».

Beveger Geberit seg bort fra sin nåværende salgsmodell ved å rette seg direkte mot sluttbrukerne?
Snarere tvert imot. Målet med «Design Meets Function» er å utvide og styrke dagens forretningsmodell. Ved å stimulere etterspørselen etter produktene våre i andre kundesegmenter, støtter vi både spesialforhandlere og rørleggere som anbefaler, selger og installerer produktene våre som en del av sitt sortiment.

– Yrkesfag er en vei til stolthet, mestring og gode karrieremuligheter
Kronikk

– Yrkesfag er en vei til stolthet, mestring og gode karrieremuligheter

Oslo vvs senter deltar på Designers Saturday
Sanitær

Oslo vvs senter deltar på Designers Saturday

Stjeler som ravner fra norske byggeplasser
Nyheter

Stjeler som ravner fra norske byggeplasser

Konkursnedgang på 28 prosent i bygg- og anleggsbransjen
Arbeidsliv

Konkursnedgang på 28 prosent i bygg- og anleggsbransjen

EU innfører digitale produktpass
Aktuelt

EU innfører digitale produktpass

Behov for å nå bredt ut med annonsebudskapet ditt?
Annonse

Behov for å nå bredt ut med annonsebudskapet ditt?

Ahlsell overtar nøklene til nytt logistikksenter på Eidsvoll
Bransjenytt

Ahlsell overtar nøklene til nytt logistikksenter på Eidsvoll

– Vi skal være best på fag, og det starter med å gi lærlingene en god start
Bransjenytt

– Vi skal være best på fag, og det starter med å gi lærlingene en god start

Vannsenteret – et synlig bevis på et unikt bransjesamarbeid
VA

Vannsenteret – et synlig bevis på et unikt bransjesamarbeid

Tilbyr rammeavtale til en verdi av 100 millioner kroner
Vann

Tilbyr rammeavtale til en verdi av 100 millioner kroner

Tørker populær turistattraksjon
Inneklima

Tørker populær turistattraksjon

CTC-Norge  og ABK-Qviller fusjonerer
Nytt om navn

CTC-Norge og ABK-Qviller fusjonerer

Geberit lanserer dokumentasjonspakke for BREEAM-NOR sertifisering
Miljø

Geberit lanserer dokumentasjonspakke for BREEAM-NOR sertifisering

LES SISTE UTGAVE AV BYGGFAKTA NYHETER

Produktnyheter

Nye CTC EcoAir 720M møter strenge miljøkrav i større bygg

Vis alle
Jobbmarkedet
Inneselger og teknisk support Inneselger og teknisk support Rambøll Norge søker Senior brannrådgiver Rambøll Norge søker Senior brannrådgiver
Vis alle
Mest leste
Bransjekommentar
Bildet:  Det har sydet av aktivitet blant deltakerne i de 30 ulike yrkesfagene under NM-uka på Hellerudsletta.

– Yrkesfag er en vei til stolthet, mestring og gode karrieremuligheter

Vis alle

Nyhetsbrev

Aktivitetskalender
Vann i krise og krig Vann i krise og krig Ventistål ARENA – mulighetenes møteplass Ventistål ARENA – mulighetenes møteplass
Vis alle
Aktuelle prosjekter

Veas Selvkost AS utlyser entreprise 2 – ventilasjonsarbeider

Vis alle
Nytt om navn
Administrerende direktør Daniel Mark Kristensen (t.v.) ønsker Ole Andreas Valnes og hans team velkommen til ABK-Qviller AS

CTC-Norge og ABK-Qviller fusjonerer

Vis alle
Nyttekjøretøy

Ford Pro har nå elektrifisert hele Transit-familien sin

Vis alle
FLOW Meisingset VVS styrker seg med syv FG-900-sertifiserte medarbeidere
Aktuelt

FLOW Meisingset VVS styrker seg med syv FG-900-sertifiserte medarbeidere

Engasjerte fagfolk og livlige diskusjoner på Temauke VA
Nyheter

Engasjerte fagfolk og livlige diskusjoner på Temauke VA

LG Electronics Inc kjøper OSO Group
Nyheter

LG Electronics Inc kjøper OSO Group

Gjør kjøleanlegget klart for sommeren
Ventilasjon

Gjør kjøleanlegget klart for sommeren

Norsk varmepumpeteknologi sørger for japansk klimagevinst
Nyheter

Norsk varmepumpeteknologi sørger for japansk klimagevinst

Equip selger No Dig Alliance
Vann og avløp

Equip selger No Dig Alliance

Energima Gruppen vinner ventilasjonsprosjekt ved det nye NRK-bygget
Ventilasjon

Energima Gruppen vinner ventilasjonsprosjekt ved det nye NRK-bygget

Her er det nye styret i VA og VVS Produsentene VVP
Nytt om navn

Her er det nye styret i VA og VVS Produsentene VVP

  • 1
  • 2
  • 3
VVS Aktuelt logo
  • Instagram
  • Twitter
  • Facebook

Ansvarlig redaktør: Bjørn Laberg

Utgiver:
Byggaktuelt Media AS
Elisabeth Von Hubschs gate 6 1534 Moss
Pb 205, 1501 Moss
Tlf 95 72 10 68

Tips oss
Annonsere
Abonner
Om VVS aktuelt