– LOS er inne i en spennende utvikling. Selskapet har en sterk posisjon i markedet, svært høy kundetilfredshet, og med de strategiske valg som er lagt fremover gleder jeg meg til å ta fatt på den nye jobben, sier Rolf Bjarne Eriksen. Han kjenner LOS fra tidligere gjennom jobber i både kundesenteret og markedsavdelingen.
I forkant av utviklingen
– Konkurransedyktig pris på strømproduktene og god kundeservice er viktig for å lykkes i et tøft marked, og i LOS har vi ambisjoner om å ligge i forkant av denne utviklingen. Det er bakgrunnen for opprettelse av denne nye lederstillingen i LOS, og vi er svært glad for at Rolf Bjarne Eriksen blir med på LOS-laget, sier Geir Tønnesland, administrerende direktør i LOS.
Populær leder
Rolf Bjarne Eriksen har mer enn ti års erfaring fra strømbransjen, og de siste tre år som leder av kundesenteret til Norges Energi.
– I høst ble han nominert og var med i finalerunden som «Årets Unge leder på Sørlandet», sier Geir Tønnesland. Ved å jobbe med kultur, og tett resultat- og oppfølgingssamtaler av medarbeidere, har han vært sentral i å etablere en salgskultur på kundesenteret med meget gode resultater. Han er en god rollemodell og verdsettes høyt hos ansatte, var juryens begrunnelse.