Nyheter

Heidenreich fikk tredjeplass

Bildet: Heidenreich ble nominert med kampanjen "Når vannet stiger".
Bildet: Heidenreich ble nominert med kampanjen "Når vannet stiger".

Heidenreich har vært i godt selskap i konkurranse med Bluegarden, Xledger og Arena sammen med Utdanningsdirektoratet, Framsikt, Kommunalbanken Norge og Vivento.

Bluegarden, Xledger og Arena tok 1. plass , med Utdanningsdirektoratet på 2. plass , og altså Heidenreich på 3. plass. 1. plassen tok vinneren for kampanjen «ERP i skyen for norske kommuner».

Utdanningsdirektoratet ble nominert med sin kampanje om videreutdanning, mens Heidenreich ble nominert med kampanjen «Når vannet stiger».

Dette er 5 året på rad at Kommunal Rapport gjør stas på egne annonsører ved å dele ut «Det offentlige gullegget». Samtlige annonsekampanjer i Kommunal Rapport i 2016 ble tatt med i vurderingen. Av dem ble seks kampanjer nominert. Den første gullegget-prisen ble tildelt Manpower i 2012. Senere har Visma, Coop, Utdanningsdirektoratet og bladet Sykepleien vunnet prisen.

Foruten ansvarlig redaktør Britt Sofie Hestvik i Kommunal Rapport, har juryen bestått av Trine Christensen, rådmann i Ås og Børre Thorstensen, rådgiver og leder av Content Marketing i reklame- og digitalbyrået Oktan.