Jon Øyvind Bendiksen, Operations Manager og ansvarlig for E-handel i Grundfos Norge, forteller om en god økning i antall brukere av systemet det siste året.
For 9 måneder siden lanserte Grundfos Norge en ny og oppdatert versjon av Grundfos Extranet. Løsningen har et forbedret brukergrensesnitt, og er et viktig ledd i arbeidet med å serve kundene på en best mulig måte. Kundene slipper å vente på tilgjengelig ressurs i kundesenteret men kan selv finne svar, 24 timer i døgnet.
Løsningen har eksistert i flere år, men med de forbedringene som er gjort, er det langt flere som nå ser nytten. Produktsøk basert på NRF-nr. er en nyhet vi er glade for å presentere nå i november sier Bendiksen.
Ambisjonen vår er å gi kunden en god opplevelse i ethvert møte med oss. Det skal være så raskt og effektivt som mulig, uten at det går på bekostning av kvaliteten.
Vi ser at Grundfos Extranet i mange tilfeller nettopp gir svaret på det kundene søker etter, og raskere kan det knapt bli avslutter Bendiksen.
Fakta:
Med Grundfos Extranet får du blant annet:
– Informasjon om priser og produkttilgjengelighet
– Informasjon og sporing av ordre Informasjon om tidligere faktura
– Full integrering med Grundfos Product Center
– Globalt login system – én innlogging gir tilgang til flere Grundfos online tjenester
– Intelligent søk – finn dine favorittprodukter enkelt
– Tilgjengelig for PC, lesebrett eller mobil1