I takt med at man nå raskt og enkelt kan få produktinformasjon via PC eller mobil, blir etterspørselen etter inspirasjon større.
– Med INSPIRED vil vi inspirere sluttbrukeren, bedrifter og alle som er interessert i interiør og baderom. Vi viser våre produkter, men tar også et blikk ut i bransjen, sier Catherine Granås, markedskoordinator hos Villeroy & Boch Norge AS
I det første nummeret møter vi Jon Eliasson som har utviklet Estetic, en helt ny produktfamilie som Gustavsberg lanserer til høsten. Tv-personligheten Mija Kinning styler et baderom med den nye serien – og resultatet er fantastisk. Dessuten intervjues Hi-Fi Klubben om teknikk og lyd i baderommet, leserne får konkurrere om høyttalere til baderommet, og mye annet.
Distribusjon av det første nummeret er begynt, og magasinet kommer i butikker i løpet av høsten. Planen er å distribuere to nummer pr år, og andre opplag av INSPIRED kan ventes i begynnelsen av 2016.