Sanitær

Slår et slag for bedre kunderelasjoner

04.10.06: Raufoss Water & Gas står på for å markedsføre merkenavnet Isiflo. Nylig ble den første Isiflo-golf`en arrangert med 25 nøkkelkunder og to av grossistene med. Rørleggere fra hele Østlandet tok turen til idylliske Toten Golfbane.

 



Av Jan Kalvik

– Dette er en bedre måte å bli kjent med kundene på enn bare å gå på restaurant. Vi forsøker å utnytte kulturtilbud lokalt samtidig som vi inviterer til fabrikkbesøk, forteller salgssjef Norge Bjørn Aage S. Holmen til VVS Aktuelt.

Faglig ramme
På denne måten blir de bedre kjent med kundene, skaper relasjoner – og gi en opplevelse samtidig som det er en faglig ramme rundt arrangementet.

– Golf er blitt en populær rørleggersport. Dette er både trivelig samvær og en konkurransesport som tillater alle å være med, forteller Holmen.

– For oss er merkevarebygging i fokus, vi får Isiflo-navnet inn i bevisstheten samtidig som vi har det hyggelig, påpeker Holmen.

Får frem nyhetene
Og hyggelig, det var det under den første golfrunden i regi av Isiflo. Og med Isiflo-bilen parkert strategisk ved et av hullene fikk man vist frem de siste nyhetene for deltagerne. I bilen var det ikke bare duket opp med nyheter – det var også tid til kaffe og en matbit.

Under VVS Dagene vil Isiflo-bilen står sentralt på standen til Raufoss Water & Gas. – VVS Dagene viktig å delta på, både for å presentere nyheter for et stort publikum samtidig som vi kan ta ekstra godt vare på de gamle gode kundene, forteller produktsjef Holmen i Isiflo til VVS Aktuelt. En fullstendig reportasje blir å finne i VVS Aktuelt nr 6 2006.