Av Bjørn Laberg
Under følger eksempler på oppgaver som kan være aktuelle:
Byggteknisk rådgivning:
• Kontroll og oppfølging av leveranser i byggeprosjekter (nybygg hvor vi skal inngå leiekontrakt)
• Kontroll og oppfølging av leveranser i dagens bygg (bygg vi i dag leier, og da relatert til driftsproblemer i leieperioden)
• Oppfølging av sikkerhet og kvalitet ved rehabilitering
• Utføre prosjektledelse i forbindelse med ombygginger og nyanskaffelser
• Bistå med markedsinformasjon og utvikling innen fagområdet
• Bistå med teknisk kunnskap og utarbeidelse av kravspesifikasjoner
• Bistå med evaluering av tilbud
VVS, elektro, kjøle- og energiteknisk rådgivning:
• Kontroll og oppfølging av leveranser i byggeprosjekter
• Kontroll og oppfølging av leveranser i dagens bygg (driftsproblemer i leieperioden)
• Bistå med markedsinformasjon og utvikling innen fagområdet
• Bistå med utarbeidelse av kravspesifikasjoner
• Bistå med evaluering av tilbud
• Energirådgivning, vurdering av tiltak, energigjenvinning/-økonomisering
Anskaffelsens estimerte samlede økonomiske omfang, inkludert opsjoner, anslås til ca 8 –16 millioner kroner, ekskl. mva.
Avtalens varighet er 2 år med mulighet til forlengelse på 2 år, med 12 måneder av gangen. Oppstart av avtalen er 01.10.2024.
FAKTA:
Oppdragsgiver: Skatteetaten
Tilbudsfrist: 26. august 2024
Verdi: inntil 16 millioner kroner
Jobber du mot prosjektmarkedet og ønsker å komme tidlig inn i prosjektene?
Byggfakta kartlegger alle bygge- og anleggsprosjekter i Norge og viser resultatene via tjenesten Byggfakta SMART.