Av Bjørn Laberg
Grohe har ikke for vane å «gjemme seg bort» i messehallene, med minimalistiske stand. VVS-dagene blir intet unntak.
– Grohe kommer til å ha en 100 kvm stor stand under VVS-dagene i år. Rørleggeryrket stiller stadig høyere krav til effektivitet og kvalitet, og enkelte elementer på vår sin stand kommer til å bære preg av det. Blant annet vil rørleggere få prøve seg på å bytte innmaten på en servantkran, på raskest mulig tid. Vinneren vil selvfølgelig høste heder og ære, og vinne en av Grohes mange nylanseringer dusjsystemet SmartControl, sier Mork til VVS aktuelt.
– I september lanserer Grohe dessuten en verdensnyhet i produktet Sensia Arena. Sensia Arena er et dusjtoalett produsert av Grohe, som tar renhet og toalettbesøk til nye høyder. Toalettet er spekket med detaljer og produktfordeler, med blant annet app-styring og nattlys. På standen til Grohe vil man ha mulighet til å vinne en Sensia Arena, sier han.
Han understreker at konkurransen innen Grohes produktsegment er tøft.
– Kampen om kundene er knallhard, og slik har det alltid vært. Derfor jobber vi i Grohe hver eneste dag med et mål om bli best i klassen, sier Mork avslutningsvis.
Grohe kan du treffe på stand nr. C01-16