For 2006 øker vi også andelen godt fagstoff med høy nytteverdi for bladets brukere. Vi innfører blant annet prisen ”Årets Fagartikkel”, men vil også premiere det beste bidraget til hvert enkelt utgave på en skikkelig måte.
Alle er hjertelig velkommen med tips innen alle fagfelt, det er heller ingen grunn til å være beskjeden når det gjelder pressemeldinger. Redaksjonen kjører en åpen policy overfor leverandører, Vi kvalitetssikrer alt innhold, og presenterer materialet på en saklig og journalistisk etisk måte. Fotografier er ofte et problem, vi trykker i såkalt magasinkvalitet og må ha fotografier i høy oppløsning.
Trenger du hjelp til å skrive pressemeldinger? Da kan vi både gi praktiske råd og anbefale profesjonelle skribenter som vil kunne bidra med å få din bedrift og dine medarbeidere, løsninger og produkter til å fremstå optimalt overfor våre mange tusen lesere.
Vi kan aldri garantere at din pressemelding kommer på trykk, men dess bedre tekst, fotografier og relevans den har for våre lesere – desto større er sjansen for å nå opp. Det er alltid opp til redaktøren å bestemme og redigere bladets innhold.
Vi ønsker en åpen dialog med alle, slik at vi sammen kan bidra til bedre resultater for og i bransjen.
Redaksjonen v/ Jan Kalvik, Tlf. 920 17 981, E-post; [email protected]