prosjekter

Tilbyr rammeavtale på rørleggertjenester

Illustrasjonsbilde. Foto: Geberit
Illustrasjonsbilde. Foto: Geberit

Av Bjørn Laberg

Avtalen omfatter levering av rørleggertjenester (VVS) med utstyr og materiell for Stjørdal kommune. 

Leveringsstedene vil hovedsakelig være ved de ulike kommunale bygg som skoler, barnehager, sykehjem/bosenter og andre administrative bygg.  Avtalene skal omfatte service-, vedlikehold-, og rehabiliteringsoppdrag og årlig fagkyndig kontroll av Sprinkleranlegg.

Værnesregionen innkjøp gjennomfører anskaffelsen på vegne av kommunen. Værnesregionen (VR) Innkjøp er et interkommunalt samarbeid mellom kommunene Stjørdal, Selbu, Frosta, Meråker, Tydal og Holtålen. VR Innkjøp er organisert etter vertskommune-prinsippet. Stjørdal kommune er vertskommune.

For oppdraget skal det inngås rammeavtale med inntil 3 parallelle leverandører, forutsatt at det finnes tilstrekkelig antall egnede leverandører og tilbud. Rammeavtalens varighet er 1 år og 4 mnd. 

Kort varighet begrunnes med at Størdal kommune ønsker å samkjøre håndtverkerkontraktene, hvor ny stor utlysning planlegges høsten 25 for alle håndtverkertjenester. 

Avtalen vil bli inngått for perioden 01.03.2025 – 30.06.2026

Oppdragsgiver: Stjørdal kommune 
Tilbudsfrist: 14. november 2024
Verdi (estimert): inntil 4 millioner kroner

 

Jobber du mot prosjektmarkedet og ønsker å komme tidlig inn i prosjektene?

Byggfakta kartlegger alle bygge- og anleggsprosjekter i Norge og viser resultatene via tjenesten Byggfakta SMART.