Rørkjøp løfter satsningen på showroom og butikk

 
Rørkjøp løfter satsningen på showroom og butikkBildet: Hilde F. Trydal (t.v.), markedskoordinator Rørkjøp AS og Martine Jerndahl Fosse fra Fosse Design gleder seg til et godt og fruktbart samarbeid i tiden fremover.
Rørleggerkjeden Rørkjøp opplever økt etterspørsel rundt butikk- og showroom. Interessen kommer fra eksisterende medlemmer, og også fra nye som er på vei inn i kjeden.

Fra 1.mars 2024 har Rørkjøp inngått et tett og langsiktig samarbeid med Fosse Design ved Martine Jerndahl Fosse. Bedriften er en nyetablert konsulentvirksomhet med spesialfelt innen retaildesign og konseptutvikling. 

– Det er en stor glede å få Martine med på laget. Martine besitter nettopp den kompetansen vi trenger i ulike prosjekter vi jobber med nå, og vi er utrolig glade for å knytte til oss en av de flinkeste i bransjen, sier Markedskoordinator og butikkrådgiver i Rørkjøp, Hilde F. Trydal, markedskoordinator i Rørkjøp.

Solid erfaring fra bransjen

Til tross for nyetablert bedrift kan Martine Fosse skilte med hele 37 års bakgrunn i bransjen. Hun startet karrieren i 1987 som avdelingsleder hos Brødrene Dahl, før hun jobbet 25 år med kjedekonsepter i Bademiljø og Comfort. Fra 2016 jobbet hun som regionssjef med fokus på ombygging av butikker og showroom i Bademiljø. Hennes siste stilling var konseptutvikler i Mestergruppen/VVS Norge, med ansvar for Bademiljø og Comfort. 

LES OGSÅ: Rørkjøp med solid satsning på 2024

– Jeg gleder meg veldig til å bli bedre kjent med Rørkjøp, og er trygg på at min kompetanse skal komme til nytte. Bare det at Rørkjøp kaller seg Rørkjøp-familien trigger noe i meg, og sier mye om hvilket samhold og miljø som er i kjeden. Verdiene humor, ærlighet og respekt, kombinert med fokus på familiefølelse er sånt som treffer meg midt i hjertet, sier Fosse.

Viktig med kompetanse

Rørkjøp er allerede den største VVS-aktøren på sosiale medier, og ønsker å styrke kjedens kjennskap ytterligere gjennom solid og målrettet markedsarbeid. 

– Et butikk- og showroomkonsept som knyttes opp mot våre markedsaktiviteter vil gi en stor merverdi. Konseptet skal være selgende, innbydende og ikke minst kommunisere godt med kunden, og dette vil Fosse Design bistå med, sier Trydal. 

Trydal og Fosse kjenner til hverandre fra tidligere samarbeid, og begge er selvsikre på at det er nettopp dette Rørkjøp trenger for å løfte kvaliteten på kjedens butikker og showroom, samt ivareta nye medlemmer som kommer inn.

comments powered by Disqus
 

 
 
 
 

Aktivitetskalender

Vis alle

  

Aktuelle prosjekter

Vis alle

  

Bransjekommentar

Vis alle

  

Kurs og Seminarer

Vis alle

  

Produktnyheter

Vis alle

  

Nyttekjøretøy

Vis alle

  

 
 
 
Retningslinjer for datahåndtering, personvern og informasjonskapsler

Ved å surfe videre på vår hjemmeside og bruke våre tjenester godkjenner du at vi samler inn data om dine besøk. I vår personvernerklæring forklarer vi hvilke data vi samler inn, hvorfor vi samler dem inn og hva vi bruker dem til. Les mer...

OK, jeg forstår