Vikingbad satser på trendfarger

 
Vikingbad satser på trendfargerBildet: Salgsleder Stine Bernander i Vikingbad. Foto: Trond Schieldrop
BYGG REIS DEG 2023: Vikingbad, som er kjent for sine komplette baderomsløsninger, satser i år på trendfarger og nye møbelfronter.

Av Trond Schieldrop

– Vi har også et nytt utvalg av speil og flere nye badekar, sier salgsleder Stine Bernander i Vikingbad.

Nyhetene til Vikingbad er nøye satt sammen av selskapets designavdeling for å tilfredsstille et kresent kundemarked. 
– Selv om byggmarkedet preges av nedgang i offentlig og privat sektor, mener vi at våre grep med kundetilpassede produkter er nødvendig for å være i forkant av utviklingen, sier Bernander.

Sterkest vekst

Vikingbad som ble etablert i 1993, har hatt en god utvikling fra dag en. 
– Sammenliknet med resten av bransjen, vil jeg påstå at vi har hatt sterkest vekst. Dette skal vi selvsagt fortsette å jobbe for, sier Bernander. Hun legger til at fjorårets omsetning var på i overkant av 400 millioner kroner. 

- Vi har tydelige ambisjoner om fortsatt å være den ledende leverandøren av baderomsutstyr i Norge, sier hun til slutt.

SE VIDEO-INTERVJUET HER

comments powered by Disqus
 

 
 
 
 

Aktivitetskalender

Vis alle

  

Aktuelle prosjekter

Vis alle

  

Bransjekommentar

Vis alle

  

Kurs og Seminarer

Vis alle

  

Produktnyheter

Vis alle

  

Nyttekjøretøy

Vis alle

  

 
 
 
Retningslinjer for datahåndtering, personvern og informasjonskapsler

Ved å surfe videre på vår hjemmeside og bruke våre tjenester godkjenner du at vi samler inn data om dine besøk. I vår personvernerklæring forklarer vi hvilke data vi samler inn, hvorfor vi samler dem inn og hva vi bruker dem til. Les mer...

OK, jeg forstår